-elikkäs omistan kyseisen läppärin (acer travelmate 7520) ja kuva tarvisi saada näkymään töllöstä... olen käsittänyt että kannettavaan tuota atin catalyst control centteriä ei pysty asentamaan joten mikä ohjelma koneelle tarvitsee laittaa jotta saisin kuvaa ulos koneesta??? (näytönohjain ati radeon xpress 1250)
-auttakaa gurut olen koettanut käyttää hakua, ja olen opiskellut tv-out opasta, mutta nyt en vain tajua että mitä minun pitää asentaa läppärille jos tuota ccc:tä ei kerran voi asentaa??? -pöytäkoneeni saan näkymään tv:stä helposti, ja siinä ccc on ollut jo asennettuna kun olen koneen hankkinut! -kiitos kaikille vastanneille
Et kertonut oletko kokeillut asentaa sitä läppäriin? (todennäköisesti et) En ymmärrä miksi sitä ccc:tä ei voisi läppäriin asentaa. sehän on kuitenkin vain ohjelma. ennemminkin käytettävä käyttöjärjestelmä siihen yhteensopivuuteen vaikuttaa.
32 bit vista... lueppas tv-out ohje niin tiedät voiko kannettavaan asentaa ccc:n ja vastaus: olen koittanut noin 10 kertaa!!! PS. suurkiitos mainiosta kommentista!!!