Pikkuhiljaa olen katselemassa uutta kannettavaa ja haluaisin mielipiteitä sekä ehdotuksia muiltakin. Tällä hetkellä minulla on HP dv7-3017so. En ole ollut kovin tyytyväinen, kuumenee mahdottomasti ja sammuttelee sitten itseään... Ja pitää melua. Olen putsannut säännöllisesti paineilmalla ulkoapäin, kerran käyttänyt takuuhuollossa (oli saatteen mukaan ollut ihan sairaan pölyinen tuuletin) ja kerran itsekin varoen yrittånyt avata takakantta mutta tuuletin on niin hankalassa paikassa, ettei siihen pääse käsiksi hajottamatta jtn... Mikä olisi spekseiltään hyvä vaihtoehto? Siis HP on pois laskuista. Ja hinta saisi olla siinä tonnin kieppeillä. Hiljainen, nopea, kaikinpuolin hyvä kone Pelejä, mitä pelataan: Football Manager 2012, joskus autopelejä, joskus roolipelejä.
Juu. Noissa HP Pavilion läppäreissä on ollut paljon kuumenemis ongelmia. Itsellänikin HP Pavilion kuumenee aika herkästi...
Itellä on Asus K52JT-SX011V merkkine kone. Mitään Crysistä täysillä graffoilla sillä ei pyöritetä, mut esim Skyrim toimi hienosti. Hintaa sillä oli paikallisesta liikkeestä 860 euroa. Ihan jees kone siihen hintaan. Ostin sen puolisen vuotta sitten, joten sen hinta on saatanut hiukan jopa tippua. Siinä hiukan speksejä, kun nyt en voi linkkejä pistää. Googleta ennemmän tietoja, jos tarvis. muistikapasiteetti 500 GB RAM muisti 4096 MB RAM tyyppi DDR3 SDRAM Käyttöjärjestelmä Windows 7 Home Premium Kellotaajuus 1730 MHz Näytön koko tuumissa 15.6 " Resoluutio WXGA Integroitu webcam Kuvasuhde 16:9 Prosessori CORE I7 Prosessorin ytimien määrä 4 GPU merkki ATI Graafisen kortin muisti 1024 MB USB-porttien määrä 3 Bluetooth Kortinlukija 3 kortinlukijaa samassa TV ulostulo
Kiitos vastauksista! Kyl toi MSI olis hieno ja Asus noin merkkinä hyvä! Mistähän saisin tietoa, kuinka paljon voisi olla tuon vanhan, periaatteessa toimivan läppärin arvo, jos sitä koettais myydä etiäpäin..? Täältälöytyy tarkempia speksejä. Lisääkö Blu-ray optinen asema arvoa? Niin, ja kone on 2 vuotta vanha.
Blue-ray lisää käsittääkseni hintaa vain nimellisesti. Jos se läppäri on hyvässä kuosissa ja tomi niin kuin pitääkin, ni ite voisin ehkä pyytä siitä arround 500-600e. Ei hirveesti enempää ole minun mielestä kannattavaa pyytää. Tämä tosin oma mielipiteeni, kannattanee kuulla muidenkin mielipiteet ja tehdä sitten omat päätökset.