Kannettava + HDTV

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Trilog 05.10.2006.

1. Trilog

Trilog Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Fujitsu-Siemens Amilo L7310W kannettava, sekä Samsungin HDTV (LE32T61B). Ongelmahan on se että minun pitäisi saada kytkettyä tämä kannettava kyseiseen televisioon. Yritin kytkeä kannettavaa televisioon VGA-liitännän kautta, mutta tuloksetta. Kuva näkyy hetken ja sitten TV:seen tulee ilmoitus: No signal. Olen yrittänyt kaikkea mahdollista, kannettavan näytönohjaimen säädöt olen käynyt monia kertoja läpi ja kokeillut kaikenlaisia säätöjä. Kuva vaan ei näy pitempään kuin ~2sek.
    Kokeilin myös mielenkiinnosta pyötäkonetta kiinni TV:seen, no pyötäkone toimi kuin unelma siinä, mutta se ei lohduta kun kannettava pitäisi saada siihen kiinni.
    Yritin myös kytkeä kuvaputkeen läppäriin, se toimi mainiosti. TFT-näyttö testausmahdollisuutta ei ole.
    Epäilisin että tässä on joku kummunikointi ongelma läppärin ja TV:n välillä.

Kysykää mikäli jokin jäi viestistäni epäselväksi/mainitsematta.

Toivottavasti voitte auttaa!

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko käyttänyt oikeaa virkistystaajuutta ja resoluutiota läppärillä? powerstrip:illä saa noita custom asetuksia helposti käyttöön
    http://www.entechtaiwan.net/ps.htm

Jaa tämä sivu