Minulla on Fujitsu-Siemens Amilo L7310W kannettava, sekä Samsungin HDTV (LE32T61B). Ongelmahan on se että minun pitäisi saada kytkettyä tämä kannettava kyseiseen televisioon. Yritin kytkeä kannettavaa televisioon VGA-liitännän kautta, mutta tuloksetta. Kuva näkyy hetken ja sitten TV:seen tulee ilmoitus: No signal. Olen yrittänyt kaikkea mahdollista, kannettavan näytönohjaimen säädöt olen käynyt monia kertoja läpi ja kokeillut kaikenlaisia säätöjä. Kuva vaan ei näy pitempään kuin ~2sek. Kokeilin myös mielenkiinnosta pyötäkonetta kiinni TV:seen, no pyötäkone toimi kuin unelma siinä, mutta se ei lohduta kun kannettava pitäisi saada siihen kiinni. Yritin myös kytkeä kuvaputkeen läppäriin, se toimi mainiosti. TFT-näyttö testausmahdollisuutta ei ole. Epäilisin että tässä on joku kummunikointi ongelma läppärin ja TV:n välillä. Kysykää mikäli jokin jäi viestistäni epäselväksi/mainitsematta. Toivottavasti voitte auttaa!
Oletko käyttänyt oikeaa virkistystaajuutta ja resoluutiota läppärillä? powerstrip:illä saa noita custom asetuksia helposti käyttöön http://www.entechtaiwan.net/ps.htm