Ostin täs hiljan "Citizen cd-150" kannettavan cd soittimen joka tukee muotoja cd/r/rw/mp3/wma. Ongelmana on tämä mp3/wma toisto, jota en ole saanut vielä toimimaan. Olen kokeillut TDK:n ja LG:n cd-rw levyillä erilaisia cd muotoja, esim nerolla normaalia mp3 polttoa levylle ja Easy cd creator 5:n "mp3 cd projekt" polttoa, ja myöskin paria muuta eri ohjelmaa.. normaalin audio cd:n se luki rw:ltä.. Olisiko mahdollista ettei se lukisi mp3:sia cd-rw levyiltä (kun en ole kokeillut cd-r levyä) vai olisiko vikaa itse laitteessa? vai pitääkö se olla just se tietty muoto se cd? tai onko kellään kokemusta samasta laitteesta?? Kiitosh..
En usko ettei se lukisi cd-rw:n mp3 vaikkae mulla kokemust tosta laitteest oo mutta omissa stereoissa on toiminut kyl mp3 sekä cd-rw:lt sekä cd-r:lt mutta ehdotan kokeilemaan viel niitä cd-r jos vain mahdollist jos sekään ei toimi ja muutenkin ehdottaisin kysymään liikeest ja pyytämään niitä tarkistaa sen.
jepulis jee ,meillä oli sama laite ja temppuili koko ajan ,kunnes ei soittanut mitään,vein sen takuu huoltoon ja odotettiin noin 2 kk(luvattiin kahdessa viikossa takaisin).sitten meni hermot kun mitään ei kuulunut ja menin kysymään missä se laite on,niin ei voitu kuulemma korjata ja rahat palautettiin,vaihdoimme sen MUVOON ja se toimii ja kokokin on tosi pieni.