http://www.multitronic.fi/index.php...mium),+kannettava+tietokone&ad_prodid=1026465 mitä mieltä tuosta koneesta, niinkun ihan yleisesti suurimmaks osaksi vaan perus dataukseen ja leffojen katteluun? Kaikki mielipiteet kiinnostaa, perustelkaa!
Ei vakuuttanu ainakaan mua speksien perusteella, mutta kyllä tuo nettikoneena menee. Hp:n läppäreissä on esiintyny myös lämpöongelmia eli ovat ihan idlessäkin käyneet tosi lämpimänä. 500€ pintaan saa paljon paremman koneen jossa ei ole lämpöongelmia, se taas antaa koneella lisää ikää. Lisäksi ainakin kaikki hp:n läppärit jotka minä oon avannu on kyllä ollu pahimmasta päästä ikinä. Eli huoltotyökin on kohtuu hankalata.
"Lisäksi ainakin kaikki hp:n läppärit jotka minä oon avannu on kyllä ollu pahimmasta päästä ikinä. Eli huoltotyökin on kohtuu hankalata. " Totta. Itse yritin puhdistaa yhden HP Probook koneen sisältä pöyjä, mutta sen avaaminen oli hankalaa koska takana ei ollut yhtään ruuvia eli minun piti ottaa ensiksi näppis kokonaan irti. Myös muistien/kovalevyn vaihtaminen oli huomattavasti hankalampaa.