Kannattaako vai ei?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi KillaBoU 29.07.2008.

1. KillaBoU

KillaBoU Guest

Moi!
    Elikkä uutta peli myllyä ois hankkimassa ja tällänen sattui nyt parhaiten silmää, mutta löytyykö jotai parempaa pelien pyörittelyy hinta/tehoo nähden??

HP Elite m9380 Q9300/4GB/1TB/Vista Home Premium 64bit -pöytätietokone ilman näyttöä + aidosti koroton osamaksu.

Pavilion Elite m9000 -tietokoneessa on erinomaiset viihdetoiminnot ja huippuluokan kotitietokoneen suorituskyky! Sisältä löytyy mm. Intel Core 2 Quad Q300 -suoritin, 4GB keskusmuistia, kaksi 500GB kiintolevyä sekä nVidia GeForce 9800GT 1GB -näytönohjain. Lisäksi mukana Blu-ray -asema ja 500GB Personal Media Drive! Käyttöjärjestelmänä Windows Vista Home Premium 64. Mukana langaton näppäimistö ja hiiri. Ei näyttöä.
    Ominaisuudet.

* Suoritin: Intel Core 2 Quad Q9300
    * Muisti: 4GB DDR2-667
    * Näytönohjain: nVidia GeForce 9800GT 1GB
    * Kiintolevy: 2 x 500GB 7200rpm SATA + 500GB PMD
    * Optinen asema: lukeva Blueray ja kirjoittava DVD RW Combo
    * Verkko-ominaisuudet: 10/100 Ethernet, 802.11b/g WLAN (integroitu -ei erillistä antennia)
    * Ääni: Sisäinen 7.1-äänijärjestelmä
    * Liitännät: 6 x USB 2.0, 2 x FireWire, DVI, HDMI
    * Muuta: langaton näppäimistö ja hiiri, 15-in -muistikortinlukija, TV-viritin
    * Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Premium 64bit FIN/SWE/ENG

JA HINTAA LÖYTYY 1398.90 €!

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista! =)

2.  
  3. Nuuskija

Nuuskija Guest

Mimmonen sun budjettis on ja mitä tarkalleen ottaen haluat pakettiin kuuluvan? Näppäimistö, hiiri, käyttöjärjestelmä sekä keskusyksikkö? Tässä olis vain minun ehdotukseni, hinta/laatu suhde on kohdallaan. Itse kasaamalla et paljoa säästä ja saat lisäksi Täyden takuun.

http://www.tehokaskone.net/SilverLaajennuspakettiSilent.html

INTEL DUAL CORE E8400 3.0GHz
    SAMSUNG 500GB SATAII 16MB
    KINGSTON 4GB DDRII 800 MHz
    GIGABYTE ATI RADEON HD4870
    ASUS P5Q PRO
    NEXUS NX-8050 500W 80 PLUS

POLTTAVA DVD ASEMA
    NEXUS CATERPILLAR SILENT CASE

TAKUU 12kk

Vista Premium / Xp Home
    Logitech näppäimistö
    Logitech kaiuttimet
    BenQ Hiiri

4. T0nDee

T0nDee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse pistäisin kyllä virtalähteeksi Corsair Hx520 tai Enermax Modu82+ 525W. Itse en pitänyt tuosta catepillarista ku siin pitää kaikki heittää ylösalasin ;D tää three hundred on hyvä hintaisekseen. Mutta on niitä muitakin hyviä koteloita esim. P182b tms. Kovalevyksi mielummin WD 640gb

Viimeksi muokattu: 29.07.2008
  5. JooPee

JooPee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Arnadasta en ainakaan suosittele ostaan. Sielä ei ole oikein hinnat kohallaan.

Jos ite kasaat koneen niin saat takuuta osien valmistajilta yleensä 1-3v tai hyvässä tapauksessa elinikäisen takuun.

Jos ei taitoa tai aikaa riitä koneen kokoamiseen itse niin osta kone vaikka jimssin valmiiksi kasattu paketti.

6. KillaBoU

KillaBoU Guest

Ainii ja mielellää osamaksulla saatava, hinta katto sais pysyy siinä 1300e! ;)

Ja kiitoksia vastanneille!

7. KillaBoU

KillaBoU Guest

Jaa tämä sivu