Miten on, kannataisiko huolestua kun 580/1600 kelloilla pelit ja 3dmarkit yms toimii virheittä, mutta atitool löytää artifakteja...? Noi on aikalailla maksimit ja jos corea vielä nostaa niin 3dmark03 alkaa pysähtelemään. Ajurit on 93.71. Oon kokeillu eri ajureilla, mutta ei vaikutusta kellottuvuuteen. Oon lukenut jostain, että toi atitool ois vähän buginen vielä, joten onko sen näyttämiin artifakteihin uskomista. Yritinpä tossa etsiä ko.ohjelmalla max core/mem ja löyty 570/766 kellot ilman virheitä. Ja sitten noilla kelloilla kun pyörittelee huvikseen artifaktiskanneria niin löytyy kuitenkin niitä virheitä... Atitool on ver. 0.26 beta ja kortti on gainwardin golden sample 7900 gs 256mb
Ei mitään normaalista poikkeavaa atitoolin käytöksessä, niitä löytyy melkein heti kun vähän kellottelee, mutta ovat yksittäisiä ja merkityksettömiä. Lämmöt ovat mukavan alhaiset!
Stock-coolerilla vieläpä Oon huomannu myös sen, että artifaktiskannauksen jälkeen kun yrittää kellottaa rivatunerilla (eli kortin ollessa n. 60c) se ei oikein luonnistu; ei mee se testi läpi. Kortin jäähdyttyä hieman onnistuu sitten taas. Kumma juttu...
yli 80 asteen en suosittele päästettävän koska rupee pelit nykimään.. no 100 astetta on sellanen että kortti toimii, mutta älä päästä sellasii lämpöihin! Alle 80astetta niin hyvä on. Tietenkin esim 8800ultralla se on asia erikseen.