mulla on ongelma tuon pelin kane&Lynch kanssa,eli hetken aikaa kun pelaan sitä,niin tulee tällanen virheilmoitus,kane&Lynch dead men lakkasi toimimasta,ongelma keskeytti virheettömän toiminnan,windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua,ei kuitenkaan tapahtunut mitään,vaikka odotin että windows hakisi siihen ratkaisua,koneeni on tällä uudella vista käyttöjärjestelmällä,mutta tarkistin että pelin pitäisiä käydä tähän vistaan,mikä voi olla vialla.
mikähän tähän vois olla rakaisu että saisin tän pelin toimiin osaikohan joku jotain neuvoa antaa,miks peli tilttaa hetken päästä
ööh. eli ekaks haluaisin tietää sun kokoonpanon eli kaikki prossut, näyttis, muistit ja levytilat sekä mikä vista sulla on
elikkä tässä vähän mun koneeni tietoja amilo pi 2530 windows vista home premium intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5250 @ 1,50GHz 2,00 Gt RAM-muistia Mobility Radeon X2300 HD järjestelmälaji: 32-bittinen käyttöjärjestelmä 160 gt kiintolevy toivottavasti nämä tiedot jo riittävät,ja sitten yks ongelma on myös se,että miksi en saa poistettua yhdestä kansiosta yhtä tiedostoa,kun kone vaan väittää että tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan käyttöoikeuksia,olen yrittänyt monia säätöjä mutta ei auta,toivottavasti saan näihin ongelmiin nyt jotain vinkkiä,että saisin noi pelitkin toimiin,kiitos
Joku ohjelma voi yrittää käyttää kyseistä tiedostoa. Yritä saada kone käynnistettyä niin että kyseinen ohjelma ei käynnisty ja poista tiedosto.