Suomen valtio riistää kyllä pahasti noissa "ilmaisissa" kanavissa tv-luvalla ja mainoskanavat sitten tuputtaa yllätys yllätys mainoksia 10min välein... Ottakaahan kokeiluun joku kanavapaketti esim. PlusTV:ltä. Näkee MM-lätkätkin stressittä! Googlesta kattelin että on paljon erilaisia saitteja, jotka kokoaa kanavapaketit ja selostaa niistä, esimerkkinä www.maksu.tv Sieltä pistin PlusTV:n tilaukseen jonkun tarjouksen kautta niin näkee ennen MM-kisoja Formulatkin
Aikamoisiin väitteisiinhän markkinointi perustuu Aloittaja saa ilmeisesti hyvät provikat mainostuksesta viestin ulkoasusta päätellen. Jos nyt kuitenkin halutaan rakentaa järkevää keskustelua maksu-tv:stä, niin omat kokemukset on melko huonoja. Iselläni oli testissä Welhon Mix pakeketti, johon kuuluu 6 vapaavalintaista kanavaa. Mulla oli testissä Maikkarin Max, Nelosen Kino, Discovery orkkis & science & Investigation, Showtime, Urho ja Eurosport. Noi oli siis mielenkiintosimmat kanavat omasta mielestä, mitä koko valikoimasta löytyi, eikä niiltä paljoakaan katsottavaa ohjelmaa tullut. Parhaat ohjelmat tuli perjantain "primetimenä", milloin en yleensä telkkaria katsonut. Muuten sisältö oli uusintoja ja lisää uusintoja. Voisin siis sanoa, että noi on totaalista paskaa. Paketit myydään juurikin Formuloilla ja muilla urheilutapahtumilla, mutta muuten sisältö on todella surkeaa. Kanavapakettien hinnatkin on esim. laajakaistaan verrattuna järjettömän korkeita, kun molemmat maksavat 25e pintaan. Jos oikeasti haluaa katsoa formuloita ja muuta urheilua, niin satelliittikamojen osto on paras tapa kasvattaa kanavavalikoimaa. Lautanen ja viritin maksavat yhtä paljon, kuin tollanen kuuden kanavan paketti vuodessa ja sekä kanavia, että viihdettä on varmasti enemmän. Itsekin olen harkinnut satelliittiboksin hankkimista.
En ole PlusTV:n työntekijä vaan herkistynyt tilaaja Onhan noita kanavapaketteja ja palveluntarjoajia tässä viidakossa jo aika lailla. PlusTV:seen olen ollut kuitenkin tyytyväinen. Maailma on toisaalta onneksi ja toisaalta ei niin onneksi menossa kohti maksu-tv:tä täällä meillä Suomessakin. Lähinnä tolla postauksella halusin tuoda oman mielipiteen julki. Onneksi formulat on nyt valmiina katseltavaksi kun viikonloppuna alkaa eka kisa. Noh tolta maksu.tv saitilta näkee monia eri kanavapaketti mahdollisuuksia (myös muita kuin PlusTV)
Ensinnäkin koko sivu on pelkkää skeidaa. Kuten väite jonka jo aiemminkin mainitsin : Saattaa olla että plustv on ainoa vaihtoehto antenniverkkoon, mutta sitähän ei tuolla sivulla kerrota, vaan suorastaan valehdellaan että se olisi ainoa vaihtoehto. Oletkos laskenut kovin tarkkaan? PlusTV antenniverkkoon 19.90/kk, siis pyöreät 240 eur/vuosi, ja tarjonta pääosin ihan paskaa. Mieluummin mainoksia kun "Late Show With David Letterman" tai "virittäjät" joka helevetin ilta, vuodesta toiseen! Näin oli jo muutama vuosi sitten, kun mulla oli MTV3 kanavapaketti viimeksi. Siis samat ohjelmat edelleen. Noihin edellämainittuihin verrattuna Yle lähettää erittäin laadukasta ohjelmaa. No, kyllä mäkin joudun sen puolen vuoden diilin varmaan nyt Räikkösen vuoksi tekemään. Tosin en sinne PlusTv:lle, jota väitetään virheellisesti ainoaksi vaihtoehdoksi. Kuitenkin vain sinne antenniverkkoon.
Saitti on paskaa, Plustv:llä ei ole mitään yksinoikeutta Formuloihin, maikkarilla ne oikeudet on. Tuollaisen "puolueettoman" sivuston idea menee täysin pilalle, kun kuitenkin ollaan mainostamassa ja tuputtamassa enemmän yhtä, kuin jotain toista. Pentsun viesti on täyttä asiaa, etenkin MAX:n ohjelmatarjonnasta. Itse tosiaan harkitsen tota 45€/kausi tarjousta maikkarilta.
Ei ole mitään väliä, keneltä sen tilaat kanavat jos siellä vaan on MTV3 MAX kanava, niin siitä se kyllä näkyy. Taitaa tuo PlusTV olla kyllä maikkarin oma jakelukanava.