Kanavapaikat väärillä paikoilla

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi bleg 16.09.2009.

  1. bleg

    bleg Member

    Liittynyt:
    04.05.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten saan vaihdettua ohjelmien kanavapaikkoja Visionin digiboksiin? Olen tuskaillut Canal+ kortin kanssa nyt monta tuntia ja soitin asiakaspalveluun, jossa kävi ilmi että kanavat ovat väärillä paikoilla. Olen palauttanut tehdasasetukset monta kertaa ja tehnyt kanavahakuja, mutta edelleen kanavat ovat väärillä paikoilla. Ei osannut auttaa asiakaspalvelun tyyppikään tässä.
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Miten kanavat ovat väärillä paikoilla? Jokaisessa kaapeliverkossa maksukanavat ovat eri numeroilla, kai olet hankkinut kortin omalta kaapelioperaattorilta etkä suoraan Canalilta?
     
  4. bleg

    bleg Member

    Liittynyt:
    04.05.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis kun soitin asiakaspalveluun, josta kortin ostin, siellä sanottiin että Canalin kanavat pitäisi olla jossain 60 tuntumassa kun itselläni esim Canal Sport1 löytyy paikalta 28 vaikka pitäisi olla paikalla 65.
     
  5. potchi

    potchi Regular member

    Liittynyt:
    22.04.2007
    Viestejä:
    379
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Ei sillä mulle ainakaan mitään väliä ois missä ne kanavat on... kunhan näkyy. Tee suosikkilista ja laita sille oikeeseen järjestykseen.
     
  6. bleg

    bleg Member

    Liittynyt:
    04.05.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eihän sillä mitään väliä muuten ole, mutta ongelma on siinä etten saa Canalin maksukorttia toimimaan ja tuo kanavien olo väärillä paikoilla saattaa estää sen näkymisen.
     

Jaa tämä sivu