Kamera ulkomailta, netistä

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Loppu 17.01.2009.

1. Loppu

Loppu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

Luin uutisista, että moni tilaa ewsim. Playstationit amazon.co.uk -osoitteesta.

Panasonic Lumix DMC-TZ5 maksaa siellä 210 Euroa, alle 200 puntaa. Verkkokaupassa Suomessa 280 Euroa.

Onko tietoa, saako tällaista tavaraa ostettua sieltä helpolla tai onko muita teknisiä tms. ongelmia tiedossa formaattien tai muun adaptoinnin suhteen??

Kiitokset avustasi!

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niin kauan kuin EU:n sisältä ostaa, niin ei pitäisi ongelmia olla. Tietysti esim. brittien tapauksessa sähkölaitteiden mukana ei välttämättä tule europistoketta, mutta muuten ei pitäisi ongelmaa olla. Itse tilasin tuossa syksyllä uuden digikameran saksasta. Maksoi silloin 350EUR, suomessa oli halvin hinta 450EUR.

4. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuotteesta riippuen voi myös puuttua suomenkielinen
    käyttöopas,sekä joissakin tapauksessa myös itse
    laitteesta suomenkielinen asetusvalikko / käyttövalikko.

5. sarmis

sarmis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos kameraan jostain syystä tulee jotain vikaa, niin palauttaminen yms. menee jonkin verran monimutkaisemmaksi kuin kivijalkaliikkeessä käyminen. Muutaman kympin takia en itse viitsisi tilailla ulkomailta, suuremmat hintaerot sitten asia erikseen.

TZ5:sta näyttää saavan Suomestakin ainakin Anttilasta 259€ kaupanpäällis-nahkapussukan kera.

Jaa tämä sivu