Ongelma Kaksoisvarmistus Insragram

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi PETE11 11.03.2023.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    789
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Minulta hakkeroitiin tili vähä aikaa sitten. Tännekin kirjoitin siitä ja tämä on vähän kuin jatkoa sille. Osa 2 Tein uuden tilin. Yritän tehdä siihen kaksoisvatmistuksen puhelimen kautta että mulle tulee varmistuskoodi tekstiviestillllä. En vaan saa sitä millään ilveellä tulemaan sitä mesengeriin. Missä vika? Siinä tulee kohta johon minun pitää ne koodit kirjoittaa ja sitten vahvistaa. Mutta mesengerissä ei näy viestiä koodeista.

    Toinen vaihtoehto on googlen authenticator. Mulla on se ladattuna puhelimeen. En ymmärrä miten se otetaan käyttöön tai miten sillä hoidellaan tätä kaksoisvarmistusta...

    Osa 1
    https://keskustelu.afterdawn.com/threads/instagram-hakkerointi.800514/#post-5235381
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,860
    Kiitokset:
    1,248
    Pisteet:
    223
    En osaa (tälläkään kertaa) suoraan auttaa ongelmassa, mutta Instagramissa on näköjään mahdollisuus saada se vahvistusviesti myös tekstiviestinä. Oletko kokeillut toimisiko se vaihtoehto. Alla linkissä myös muut vaihtoehdot.

    https://fi-fi.facebook.com/help/instagram/566810106808145
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    789
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Tuosra tekstiviestossä pli ylimmässä osassa kyse. En saa sitä tulemaan mesengeriin. Hieman outo tilanne...

    Tuossa minun Instagramissa on asetuksissa ilmoitukset ja siinä kohta Instagramilta.

    Muistutukset, ruotteiden ilmoitukset, fukipyynnöt. Mulla on valittu pois käytöstä. Kun yritän laittaa räppää kohtaan käytössä. Tulee ilmoitus alareunaan että toiminnan suorittamiseen olevaa sovellusta ei läydy. Se palautuu aina tuohon pois käytöstä, vaikka kuinka yritän vaihtaa...
     
    Viimeksi muokattu: 11.03.2023
  5. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,860
    Kiitokset:
    1,248
    Pisteet:
    223
    PETE11 kiitti tästä.
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    789
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Sain tuon ilmoitus asetukset kuntoon, mutta siitä huolimatta en saa koodi viestejä mesengeriin. Poistatin koko ohjelman puhelimesta, siis Instagramin ja latasin sen uudestaan. Näin sain nuo ilmoitus asetukset kuntoon. Mutta tuo ei auttanut ongelmaani.

    Asia korjaantui. Sain viestini perille kun menin ja kirjoitin ongelmasta metan tukeen. Asia on nyt O.K.
     
    Viimeksi muokattu: 13.03.2023

Jaa tämä sivu