mulla olis sellanen kysymys että jos on näytiksessä kaks näyttöä kiinni niin tarviiko kaks näyttöä tuplamäärän "tehoa" kuin yks näyttö? ja pystyykö tehä silleen että toisella näytöllä on peli ja toisella on vaika työpöytä tai irc? siis tarviiko kaks näyttöä paljon normaalia enemmän tehoa? mulla on on Radeon 9800 pro 128mb.
Siis juu, voit pelata toisella näytöllä ja pitää toisella esim. ircciä. Typöytä on aina siellä "ykkösnäytöllä" eli peli menee sen päälle. Tuohon teho juttuun en osaa sanoa mitään...
Ei tarvitse enempää suoritintehoa. Eli jos aikaisemmin on toiminut niin toimii nytkin. Lähinnä tuossa pelaaminen ja muun tekemisen hankaluutena on se että hiiren ja näppäimistön focus voi olla vaan toisessa kerrallaan.
Eli esim. IRC näkyy kyllä toisella näytöllä samalla kun pelaat, mutta et voi kirjoittaa siihen mitään pelin aikana.
Mikä tahansa, jossa on 2 liitäntää näytönohjaimia varten. Vielä jos pelaa niin suhteellisen tehokaskortti mielellään.
Tällänen tyhmä kysymys tuli mieleen, että voiko http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=40 tähän emolevyyn laittaa 8x agp-kortin?
Sit viel, että jos ostan GF 6600GT:n niin toimiiko kaks näyttöö silleen et laitan crt-näytön vga-liittimeen ja lcd-näytön dvi-liittimeen?
Mulla on xfx:n 6600 gt:ssä kaks näytöä kiinni.. Toinen on 19"tft joka tulee dvi- liitäntään. Sitten on joku vanha 15 crt, ja se tulee adapterilla kiinni. Ihan mukavasti pelittää, varsinkin fotossoppi kätyössä.