Kun tähän uuteen koneeseen yritän asentaa levyltä wowia tulee sama ongelma kun vanhassa koneessa ennen, kolmannen levyn kohdalla tulee että levy on naarmuuntunut tai kovalevy rikkinäinen, luulen ettei kumpikaan pidä paikkaansa koska eheytin levyt äskeittän eikä levyssä ole kuin muutamia pieniä naarmuja...eheyttämisen jälkeen vanhassa koneessa wowi asentu Toinen ongelma on se että kun latasin wow clientin netistä ja koitan tehdä accounntia ensin wow us sivulla sitten wow europe sivulla niin tulee sama ongelma:An error has occurred on this page We are sorry, but there was a problem processing your account (ERROR 203). Please contact our billing department by email (wowbillingsupporteu@blizzard.com) or by phone using the contact details here. Eli mikä avuksi noihin ongelmiin? kiitos vastauksista etukäteen jos niitä ilmaantuu. Ja vielä onko sillä väliä että onko clientti enUS tai enUK?
En wowista paljoa tiedä mutta, suosittelen että käytät levyä pc tai peli - erikoisliikkeessä ja kysyt ett voivatko he putsata levyt. Siis poistamalla naarmut. Muuta en ala keskustelemaan kun asiasta ei ole kunnon tietoa.
Jos wowi ei asunne sinun omilla cd levyilläsi, lainaa peli kaverilta mutta käytät omaa CD keytäsi kun asennat sen.
No laajakaista kun varmaan löytyy niin imutteleppa netistä.. edit: no en sitten lukenu molempia.. US toimii vaan amerikkalaisilla servereillä
Parahin afterdawnailja stargiver, alla löydät tekstin joka selventää tilannetta ja luo taas rauhan (joskin saattaa jollain tasolla nöyryyttää sinua tuomalla esiin tietämättömyytesi). Muistaakseni olen lukenut, voisitko selventää mitä sääntöä mahdoin rikkoa? Niin no, lisään sitten tähän viestiin vielä että pelin saa ladattua virallisilta kotisivuilta, jotenka lähinnä suosittelin jotain torrent sivustoa. Legaltorrents.com saattaisi löytyä, jos joku muu tarvitsee asennustiedostoja. Ja wowiahan ei pääse pelaamaan ilman kunnon accounttia aidolla tunnusluvulla, jonka voi valita ostaako netistä suoraan peliaikana vai kaupasta laatikossa joka maksaa puolet peli-ajan hinnasta ja sisältää yhden kuukauden peli-aikaa (kaupoista löytyvissä game-cardeissa on 2kk). Ja boldina ettei rakas afterdawnittajamme etzka326 tunne itseään täysin unohdetuksi: Yritä luoda tunnus jollain toisella selaimella, itse olen onnistunut vain Internet Explorerilla. Myöskin olet saattanut yrittää viikottaisen huollon aikana, jolloin peliserveri on alhaalla, eikä tunnuksienkaan luominen onnistu. Kiitos ja anteeksi, Syrkky juumullaontylsää
Jos ei millään onnistu niin kannattaa ihan sähköpostilla ottaa yhteyytä Blizzardiin ja kysyä voisiko sitä kautta tehdä tunnukset.
Siis kun olen yrittänyt ladata vain clienttiä (enUK) koska oma cd:3 on rikki jotenkin eikä asennu mutta kun enUk:ta ei löydy mistään...jos voisitte niin pistäisitekö linkin? accountti mulla on