Kaiuttimista ei tule ääntä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi XFX 09.04.2007.

1. XFX

XFX Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli sellanen ongelman olisi, että mulla ei tule kaiuttimista ääntä. Minulla on siis 5.1 järjestelmä, mutta etukajareista(keskikaiutinta mukaan ottamatta) ei tule olenkaan ääntä, muista kyllä tulee eli takakaiuttimista ja subista. Eilen tuli vielä oikeanpuoleisesta kajarista ääni(vasenetukaiutin oli mykkä), mutta tänään sekään ei halunnut toimia. Äänikortti on emolevyyn integroitu äänikortti ja emolevy on asus a8n32-sli deluxe. Olen kokeillut myös ajureita asentaa uudelleen, mutta eipä tule ääntä. Eilen jossakin vaiheessa sain kyllä kuulumaan kaikista kajareita äänet jotenkin säätämällä kaiuttimien testiohjelman kanssa, mutta nyt en tiedä mitä tekisin. Olen kokeillut myös toisella äänikortilla siis PCI-väyläisellä ja silloin äänet tulivat, jonka jälkeen emo kävi korjauksessa, mutta kun sen hain niin eivät äänet vieläkään kuuluneet. Johdot ovat kiinni ihan kunnolla ja ajureita olen kokeillut etsiä netistä, mutta en löydä mistään uusimpia ajureita, kuin emon cd-levyllä tuleet ajurit. Konetta on myös yritetty käynnistellä uudelleen. Niin ja käyttis on xp.

2.  
  3. Neptun

Neptun Active member

Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68

Jaa tämä sivu