Kaikki tiedostot katosi yms...

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Alez 19.10.2008.

1. Alez

Alez Guest

Olen täysi tumpelo, joten apua tarvitsisin.

WindowsXP on siis

Olin ihan normisti koneella ja yhtäkkiä "naps" pimeni sekunniksi Windows ilmoitti että yhdelle kiintolevylle pitää tehdä yhtenäisyystarkastus, kuten aina kun esim boottaa.

no sitten se selitti kaikkea, että riistiin linkityksiä sun muita, en tajunnut, hepreaa minulle. Sitten siinnä luki jotain en tajunnut ja (k/e) ja kehoitti painamaan "kyllä". Painoin k ei mitään sitten enteriä ja toimii. On joskus aiemminkin sama juttu ollut.

Tällä kertaa kuitenkin MELKEIN KAIKKI KERÄTYT TIEDOSTOT KADONNUT, jne, jopa WMP katosi! Kone ihan kuin alkutilassa :(

Voiko mitään tehdä vai aloitettava vaan alusta?

2.  
  3. Alez

Alez Guest

Niin unohtui kysyä, että voisiko homma onnistua vain ihan Järjestelmän palauttamisella edellisen päivän pisteeseen, vai onko ylipäätään mitään tehtävissä?

En uskalla käyttää sitä palautusta, ennen kuin joku asiantuntija neuvoo.

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Järjestelmän palauttaminen ei koske omia henkilökohtaisia tiedostoja (Vistassa tosin ns. Shadow Copy ottaa niitäkin talteen, muuttuneiden tiedostojen edelliset versiot) joten järjestelmän palauttaminen ei palauta niitä takaisin. Tässä lista tiedostotyypeistä joita järjestelmän palauttaminen koskee: Monitored File Extensions

Jaa tämä sivu