Elikkä mitähän vois tehdä koneelle kun kaikki pelit pätkii vaikka muuttaisi pelien video asetuksia huonommaks niin ei auta. Ajurit olen päivittänyt. Muuten ei ihmettyäis mutta kun kone on melko uusi ja pelikäyttöön ostettu niin ottaa vähän päähän. Tuossa vielä specs : -AMD FX 6100 six - core (3,3 ghz) -geforce gtx 660 (2gb) -8gt ram mm. saints row 3 , borderlands ,counter strike:global offensive pätkivät pahasti.
Alkoiko tökkiminen yhtäkkiä vai alusta asti tehnyt samaa? Tosiaan nuo komponentit mitä axu_ kyseli olisi hyvä tietää niin ei turhaa ongelman ratkontaa tehdä jos selvä syypää niissä. Jos alusta asti tehnyt -> Lataa uusimmat ajurit osien valmistajien sivuilta, poista vanhat ennen uudelleen asennusta. Alkoi yhtäkkiä -> Lataa malwarebytes antimalware ja aja täysi tarkistus.(ota ruksi pois asennuksen yhteydessä kohdasta "aloita maksullisen version koekäyttö") Siinä kun scannaus menossa niin mietit asensitko jonkin softan samoihin aikoihin kun alkoi tuo tökkiminen tai muutitko joitain Windowsin asetuksia. Noista melkein itse aloittaisin vian syypään etsinnän.
Sanoinki että suht hyvä , kun tiiän ihmisiä joilla paljo huonompi kone kun tuo ja kyseiset pelit pyörii. Ja pitää kattella mitä muut ehottelee täällä.
Aikalailla alusta asti tehnyt tuota ja näytön ohjaimen ajurit olen ainakin päivittänyt tuolla GeForce experience sovelluksella.
virtalähde:XFX Pro core edition 550W emo: Gigabyte GA-970A-DS3 kovalevystä en tiedä muuta kun että kooltaan 931 Gt
Mikä on lisävirtaliitin? Kun en pahemmi ymmärrä näistä Ja vastasin tuohon aikasempaan viestiisi niistä osista justiinsa.