kahet kajarit koneeseen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi markus94 07.12.2007.

1. markus94

markus94 Guest

eli minulla on näytössä omat kajarit ja erilliset. miten saan ne kummatkin kuulumaan yhtäaikaan. emossa on kaksi liitintä kajareille.

2.  
  3. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    liität näytön kajarit siihen etuäänien kohtaan ja ne toiset kajarit taka ääniin ja laitat kajarit taakse, sitte äänikortin säädöistä 4.0 kajarit käyttöön.

4. markus94

markus94 Guest

mistä saan tuon äänet laitettua 4.0ksi? kun en tätä vistaa hallitse ja on intergoitu äänikortti

5. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikös siin integroidussaki kortissa oo joku säädinpaneeli? sellanen missä on taajuuskorjain ja sit sielt pitäs löytyy muitaki asetuksia.
    btw mikäs emo sulla on?

6. markus94

markus94 Guest

sain toimii tuolta realtekin hd audihallinasta määrittämällä mihin etu- ja takakajarit oli kytketty

7. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no sitä mä vähän ajoin takaa, hieno homma =)

8. markus94

markus94 Guest

no kiiitos avusta nyt on isi tyytyväinen kun sain uudet näytössä olleet kajarit toimii

9. atholn

atholn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hei mä tartten kans vähän JElppiä ku tarttis saad Sound Max-niminen ohjelma toimimaan vistassa, siis nimen omaan se OHJELMA EI AJUREITA, vaikka ajurit on asennettu.

Kun vistassa on toi ääni puoli ihan pylleröstä, ja sound maxin ohjelmaa käytin xpssäkin.

Toivottavasti joku sai selvää...

Jaa tämä sivu