Kaapeliverkkooon boxi

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi tubbana 10.03.2006.

  1. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minkälainen boxi tulee hankkia kun haluan sellasen mahd. halvan ja hyvän ^^ boxin, jolla vois kattella esim. tota r-kioskilta saatavaa 2 viikon canal juttua? Vai saako sitä ees kaapeliverkkoon? Oon ihan hakuteillä näistä jutuista...
     
  2.  
  3. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    R-kioskin Canalplus-kortti käy T-malliin (eli päivittyy tässä), mutta on käytettävissä tämän jälkeen S-malleissa.

    Kaapeliverkkoon kortin saa käsitteekseni vain kaapeliyhtiöiltä.
     
  4. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muista, että kaapeli- ja antenniverkot on tosiaan eri asioita. Ärrä myy molempia, mutta itse kortit on hieman eri juttu. Kuten Kurza jo kertoi, on Ärrän Canal+ leffakanavat terrestiaalimalleille ja kaapeliverkoissa taas tämän vuoden ylläri oli mun mielestä, että Maikkari pisti digikanavalleen Formula 1:kköset veloituksetta. Sekin viimekauden Ärrätuotteita. Joku hiustenhalkoja voi toki sanoa (ainakin pääkaupunkiseudulla), ettei se ole ilmaista, kun pitää maksaa 20 egeä peruskortista, mutta kai sillä tulee ainakin täällä monta muutakin ylim. kanavaa (tosin en kyllä itse niitä tarvitse). Se peruskortti on kyllä ihan hyvä, jos sattuu joskus myöhemmin haluamaan jonkun kanavapaketin, niin ei tarvi dalsaa, vaan soittaa ja antaa kortin numeron ja kertoo haluamansa kanavan tai kanavapaketin. Mun mielestä kätevää ja Maikkarille kiitos ihan oikeeesti, että päästi tällaiset formulahullut tsiigaan kaikki ilmaiseksi (T- ja C-verkoissa) ja laittanut jakelunkin noin helpoksi.
    En tiedä, oonko ihan väärässä, mutta olen kyllä nähnyt Maikkarin mainoksia viime kauden aikana, joissa siis tarjottiin Formulapaketteja. Toisaalta mä en oo varma, saako noita leffapaketteja Ärrältä. Niin tai näin, niin kyllä ohjelmia aina saa ostaa kummallekin mallille, mutta onneksi Formuloista ei tarvi tänä vuonna maksaa.
     
  5. fevrier

    fevrier Member

    Liittynyt:
    03.02.2005
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun edellisestä kirjoituksesta saattoi jäädä mielikuva, että Maikkari tarjoaa formulat vain kaapeliverkon käyttäjille. NÄIN SE EI OLE, vaan myös antenniverkko- (terrestiaali)asiakkaat saa katsoa ne ilmaiseksi. Yksi pieni ero on käytännössä, eli T-malleihin sopivat kortit pitää käydä rekistöröimässä Maikkarin kotisivuilla (tai tietenkin liikkeissä), mutta kaapeliverkossa olevat vanhat kortit aktivoituu automaattisesti.
     
  6. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko taloon jossa on kaapeliverkko mitään mahdollisuutta saada sitten antenniverkossa toimivaa boxia? ^^

    Haluisin vain boxin, jolla voisin katsella 2 viikkoa elokuvia ilman mitään sopimuksia minkään yhtiöiden kanssa ;)
     
  7. Kurtza

    Kurtza Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2004
    Viestejä:
    655
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvällä sisäanteenilla. Riippuu tietysti etäisyydestä lähettimeen ja mahdollisesti siitä, että asuuko katvealueella.
     
    Viimeksi muokattu: 13.03.2006
  8. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    TV1000:n minimitilausaika on 1kk ja hinta on sama kuin tuon Canalin kahden viikon eli 20€, jos pelkäät että tv-maksuttomuutesi huomataan jos teet "sopimuksen jonkun yhtiön" kanssa niin turhaan pelkään, itselläni oli vuoden verran maksukanavia tilattuna kaapelioperaattorilta ennenkuin aloin maksamaan tv-maksua...
     
  9. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    mut jos tilaa vaikka 1kk sopimuksella niin tulee jotkut miljoonan euron alotus ja lopetus ja asennus ja käyttöönotto ja blaablaablöö maksut niin ei oikeen innostais. Mieluiten maksaisin vain siitä kanavien katselemisesta jos vain mahdollista
     
  10. artsipunk

    artsipunk Member

    Liittynyt:
    04.03.2005
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ..juu ei tod. tule.. :) Ainakin Päijät-Visiolla on ollut tapana, että kun käy lunastamassa kaapeli-kortin, niin lykkäävät viikoksi tutustumis "lahjaksi" (ja tietenkin mielenkiinnon herättämiseksi) kaikki kanavat auki (paitsi sex-tv).. Kertatilauksena voi ottaa minkä tahansa kanavapaketin, netin kautta maksaa samantien (osan myös kännykällä) ja palttiarallaa 15min. päästä kanavat alkavat jo näkymään.. Helppoa ja kätevää kuin kaurapuuro.. *wirn* Välillä toi (C)anal+ yrittää tyrkyttää pidempää sitoutumista, mutta soo not, antaa tyrkyttää.. :) Viasatin TV1000 paketti siinä mielessä paljon parempi, ottaa silloin kun haluaa, hintaan 20€/kk. Tosin TV1000:lla ei leffat tule dd 5.1 - äänimuodossa.. :(
     

Jaa tämä sivu