Kaapelista kanavat näkymään! Please help!

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Bena69 27.07.2003.

1. Bena69

Bena69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tuumaillut hommata tv-kortin tietsikkaan ja sitä kautta jos sais noi canalit ja tvtonnit yms. näkyviin. (for educational purposes of course)

Mitä ohjelmaa suosittelisitte salauksen purkuun? Käyttisenä oli XP. (Toki tarvittaessa voi asentaa koneellle linukan/98) Asuinpaikkakunnallani salaus on sellainen, että siinä on neljä vaakaraitaa jotka hyppelevät tiuhaan tahtiin.

Mikäs kortti olisi hommaa sovelias ja ei mikään sikahintainen? Kortissa olis mieluiten tv-outti ja stereo äänet, että saisin kuvan ja äänen telkkariin salauksen purkamisen jälkeen!

Olisi lisäksi mukava jos kuvaa voisi kaapata kovolle...

Kiitos avusta jo etukäteen!

2.  
  3. Lauri88

Lauri88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo olen itsekin aikeissa ostaa tv-kortin tuohon tarkoitukseen, joten mikä olisi hyvä?

4. kepsu

kepsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on Herculeksen TV nicami kortti, tiettävästi kaine sama kortti kuin AIW ilman näytönohjainta ja kapula toimii infralla eikä radiotaajuudella. Kortti on ollut ihan käypä ja toimiva laitos, ei perustoiminnoissa ongelmia.

Kokeilin kaapelin tarjontaa katsoa C.Cryptilla ja muutaman version kokeilun jälkeen sain XPssäni ruudulla suht säällisesti kanavan näkymään. Kuvan kontrastit vain on surkeat. Ihmettelin vain sitä että eikö CC saa toimimaan siten että sillä vain kanava viritetään ja itse katselu voisi toimia jollakin muulla TV softalla. Nyt kuvan saan näkymään vain tuossa CC ja sillähän ei filkkaa kaapata joten... :(

Onko TV-softaa joka kykenisi virittää kaikki kanavat kohdalleen, eli johon tuo CC olisi ns.upotettu? ..onko tietoa?

5. Pertza1

Pertza1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itelle olen yrittänyt saada toimimaan XP:ssä Atin all in wonderia mutta huonolla menestyksellä. Atin testi ohjelma ilmoitta että DirectX asentamatta.. mutta pelit toimii ihan mutisematta... Ihme juttu ollaan sitte ilman korttia (vinkit kyllä kävis mitä tälle pitäs tehä).

Kaikki ajurit olen asentanut moneen eri otteeseen ja eri tavalla eri järjestyksessä, mutta ei..

6. 3rdhand

3rdhand Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilkaapa asentaa win98 xp rinnalle ja siellä pyörittäkää cc 1.40 tai 1.50 en muista kumpi. Ite sain ainakin hyvänkuvan ja nauhotin ohjelmia tv-outin kautta. Homma loppu siihen kun kanavat muuttu digitaaliseksi :(

Jos joku on keksinyt kuinka katsella digikanavia ilmaseks otan mielelläni infoa vastaan.

7. makketee

makketee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ymmärsinkö oikein että olette saanet purettua sellaisenkin kanavan jossa kuva neljässä osassa jotka kääntyilee ylös alaisin? Siis canal+ kulta tms.?

8. kepsu

kepsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiukuttelin itse jonkun hetken tuon salauksen kanssa. Yritin just tuolla Dscaler+Ronnyn cablecryptin kanssa mutta melko heikoin tuloksin. Lopulta löysin CCDXPBeta4.zip softan, eli se on eri xp-versio cablecryptista eikä kai tartte edes dscaleria alle toimiakseen.

Kuvan negatiivisuuden voi kääntää invert:illä.

Kuvan laatu on hiukan mitä on, en ollut kovinkaan tyytyväinen..siis verrattuna maksulliseen, oikeaan dekoderiin.
    Eli kannattaa melkein unohtaa nämä hommat, ei ole hirveästi moisesta riemua vielä kun tuota cable cryptin purettua kuva ei voi kaapata.

En tiedä kuinka homma toimii 98:ssa (materiaalia on saatavana melko paljon), on käynyt mielessä kokeilla tuota hommaa uudestaan uhraamalla joku kone tuolle wanhemmalle wintoosan versiolle.

Jaa tämä sivu