Eli siis ongelma on sellanen et aina kun imuroin tavaraa, esim dc:llä, torrentilla, ym.. niin yhteys katkeaa ja modeemi pitää buutata repimällä siitä virta-piuha irti.. ei siis riitä et painaa standby nappulasta.. Käytössä siis Soneran kaapeli / motorolan modeemi.. Ongelmaa tulee vain sillon kun motukka on yhdistetty verkkokorttiin, eli USB-liitännöillä pystyy lataamaan tavaraa mutta nettipelit pätkii silloin reilusti.. Olen kokeillut kahdella eri verkkokortilla eikä kummallakaan toimi..
Oletko kokeillut useammalla verkkopiuhalla? Häviääkö adsl purkista linja silloin, kun se alkaa pätkimään?
Purkissa palaa kaikki valot niinku pitääki.. Sillon ku pätkäsee niin tulee ilmoitus että: Vajaa tai puuttuva liitettävyys. Laneissa tuo sama piuha on toiminut ihan hyvin, mutta sillon ei kyllä lataus-ajat ole yhtä pitkiä. Pitää kuiten vielä kokeilla toisella piuhalla kunhan jostaki saan/jaksan hakea. Kyseessä oli siis [bold]Sonera Laajakaista Kaapeli[/bold] 4/512
Veikkasin että vika on tuossa modeemissa. Oletko kokeillut päivittää siihen uutta firmwarea? (valmistajan sivuilta löytynee...)
Oon kyllä niin käsi että en löytäny mitään firmware päivityksiä.. USB-ajureita vain, voi johtua mun huonosta lontoon kielestä. Modeemin malli on:Motorola SB4200E / external Ois kiva jos joku viittis ettii ne mulle?
Hyvä otsikko keskustelulle,Kaapeli särki.Särki on kala niin mikä on kaapeli särki.Jatkakaa keskustelua ..........