eräs kaunis päivä boottasin mun koneen jolloin käynnistyeessään se ilmoitti,jotain että mun käyttäprofiilia ei voida ladata. joten työpöytä tyhjeni ja kaikki asetukset lähti siin samalla voisko kysesssä olla joku virus vai mistä tämä voi johtua, oon kyllä ajanu virus scannit ja adawaret mut ei löydy mitään.. ei jaksais wintoosaa uudestaankaan asentaa, joten jos joku tietää missä vika ni valaiskaa mua.
Jos sinulla on XP niin käytä palautuspistettä, se on hyvä jos asetusvikoja ilmaantunut ei tarvii kääntää koko järjestelmää ylösalaisin. Itselläni on tapana käydä niin että kun rupean vikaa etsimään niin koko xp sekoaa siinä touhussa.
ei voi palauttaa kuin tähän päivään.. oisko tossa itellä pitäny jossain välissä tehdä niit palautuspisteitä vai oisko niiden pitäny automaattisesti tulla?
niitä tulee automaattisesti...ja huomasin täs itte kun olin windowsin + kaikki tarvittavat ohjelmat asentanut eli kone oli mielestäni hyvässä iskussa ja tein itse ton palautuspisteen et voin siihen sit tarvittaessa palauttaa ja pa***t, se piste oli jotenkin mystisesti kadonnut. Ei tohon palautusjuttuun voi kyl luottaa yhtään.
Jos haluaa "kunnollisen" palautuspisteen kannattaa hankkia esim. RESTORE IT ohjelma jolla pystyt sitten tarvittaessa ajamaan palautuksen vaikka koko winukka olis kaatunut ja et enää pääse winukan omiin palautuspisteisiin käsiksi!