Hajos tuo htc wildfire S ja sen tilalle käytettyä puhelinta tilalle. Tohon htc:hen olin tyytyväinen ja sain sen kytkyllä 72 euroo. Sata euroo on kyllä aika lailla maksimi mitä käytettyyn luuriin aion laittaa. Mieluusti androidi. Tossa wildfiressä tykkäsin siitä että siinä oli halppis puhelimeksi aika paljon ramia eli 512MB:tä. Ja tota wildfire S huonompaa en kyllä aijo ostaa eli ehdotelkaa minkälaisia puhelimia kannattaa kattella. Kannattaako muuten nexus onesta maksaa sata euroa? Entäs paljonko veikkaatte että saa tosta htc wildfirestä, josta on kosketusnäyttö rikki, mutta toimii muuten? Ei varmaan paria kymmppiä enempää. Nyt on oikeastaan kaks vaihtoehtoa löytynyt: HTC nexus one 100€ ja Samsun galaxy S noin. 40-70€, mutta hinta voi nuosta. Kumman noista ostaisit?
Itse ostaisin SGS koska siinä on - 4 GT enemmän sisäistä muistia - Suurempi akku - Uudempi Bluetooth versio ( Nopeampi) - Parempi akun kesto - Tulossa 4.0 päivitys
Jaa siihen tuloo 4.0. En tiedä miksi, mutta itte sain sen käsityksen että siihen ei tule päivitystä. Pitää ny vaan ruveta tarjoamaan. Paljonko tosata wildfire S:sästä kehtaa pyytää? Oisko 25€ sopiva?
Perun sanani. Siihen ei siis tule Android 4.0 päivitystä. Katsoin väärin Samsungin facebook sivuilta. 25 euroa on minun mielestäno sopiva hinta, jos kännykän näyttö on kerran rikki.
No ajattelin kyllä, että mielestäni samsung ei tuohon vanhempaan malliin viittiny sitä päivittää. Mutta kyllä varmaan silti tota samsungia kattelen.