itse lataan kaikki paristoni. ladattavat paristot maksavat itsensä aika pian takaisin, tunti menee aikaa ja paristo on valmis käytettäväksi. ei tarvitse sännätä kauppaan ostamaan uusia. ja jos ostaa paljon tavallisia paristoja, kas kummaa ne jäävät johonkin laatikon pohjalle ja kun niille olisi käyttöä ne ovatkin kuivuneita. ja ladattavan paristoa voi käyttää satoja kertoja uudelleen.
Jeps.. Ne on kyllä käteviä. Itse ostin Digikameraani 10e:llä GP Power Bank -laturin johon kuului 4kpl GP1300 AA-paristoja (eli mallia sormi), ja hyvin ovat palvelleet. Käytetty kamerassa sekä CD-soittimessa. Hiukan nopsaan nuo kyllä kuluvat CD-soittimessa, mutta kun se syö 2 paristoa kerrallaan ja kaikki 4 matkassa niin kyllä niillä pidemmätkin junamatkat kuuntelee.
Käytän kyllä. Mp3 soittimeen ja langattomiin kuulokkeisiin patterit lataan. Mutta on sulla kumipuu vissiin "vähän" paremmat vehkeet kuin meikäläisellä, jos tunnissa tulee patteri täyteen. Nuo vartan ladattavat patterit tulee täyteen 12-14 tunnissa (AA ja AAA). Laturina samaisen firman laitos..
joo noita pikalatureitakin saa n.50 euron hintaan, mulla oli aikaisemmin hidas ja kun tarvitsin paristoja tiesin että ne on valmiita vasta seuraavana päivänä. ihan marketeissa myydään tuohon 50 euron pintaan ja paristoja tulee mukanakin.
Onhan noita tullut käytettyä jo vuosikausia. Niin moni laite tarvitsee, hiiret, cd-soitin, mp3-soitin, digikamera, taskulamppu. Ei olisi mitään järkeä ostaa pattereita. Onko muuten kellään kokemusta näistä nykyisistä vartoista, miten kestävät pidemmän päälle. Itse en ole vartan kennoja ostanut kun aikoinaan ne tuppasivat noin vuoden käytön jälkeen ruveta vuotamaan. Nyt käytössä enimmäkseen Gold peakin (GP) kennoja. Tuntuvat kestävän mitä vaan.
Ennen tosiaan käytin mutta nykyään en käytä kun AAA-pattereita on aika vaikea löytää ladattavina versioina, mutta eihän ne kertakäyttöset paljoa maksa n.4€ 8-patteria Lidlistä Niillä sit kuuntelee mp3-soitinta n.4kk
Pitäisi varmaan siirtyä ladattaviin kun tämä nykyinen langaton rotta tuntuu syövän paristoja 2kpl viikkotahdilla.
uukoo: mulla sama ongelma, paristot heikentyneet ajan myötä. mutta et mielestäni tarvitse paristonlaturia, sehän sulla jo on langattomassa hiiressäsi? hankit vain uudet ladattavat paristot hiireesi niin ongelma pitäisi korjaantua. eri asia onkin sitten tarvitsetko paristonlaturia muuhun käyttöön.
en ole nähnyt yhtään hiirtä jossa olisi laturi mukana =/ itsellä on gp powerbank u-smart joka lataa paristot 30-60 min ajassa siinä käytän 2100,2300 ja 2500 Mah aa paristoja. 800 & 850 Mah aaa paristoja. "kertakäyttö" pattereita en käytä kuin kelloissa..yms muissa jotka kuluttavat hyvin vähän virtaa edit. typoja edit2. [bold]**maailma pelastuu kun kaikki käyttää ladattavia pattereita**[/bold]
kumipuu: On olemassa myös langattomia hiiriä, joita ei saa ladattua. Suurinta osaa niistä saa kyllä ladattua, mutta ei aivan kaikkia. Esim. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9683 Tuo on pienellä usb-vastaanottimella, mutta on niitä olemassa myös isolla mollukalla ps/2-väylään.
mulla fujitsu-siemens touchbird optinen/langaton ja kun paristojen virta vähenee minimaalisen pieneen syttyy hiireen punainen valo, ja laitan sen lataustelineeseen. latausteline on samalla vastaanotin.
Juuri näin, mutta sama asia ei toimi kaikilla hiirillä. Joissakin ei vaan yksinkertaisesti ole sitä lataustelinettä. Edit: Typo