käynnistyvät ohjelmat

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi teme2 25.03.2007.

1. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  2.  
  3. bchief

bchief Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no sun kannattaa poistaa vain ne ohjelmat mitä et tarvitse kun vain harvoin tai joskus,.

yleensä virusturva ja palomuuri ohjelmistot kannattaa jättää, kuten myös näytönohjain eli sinun tapauksessas toi ati kuvake, daemon tools, hewlett packard update kuvake, java update, kaspersky antivirus, realtek soundmanager, speedfan, ja messenger jos haluat.

4. warwas

warwas Guest

Periaatteessa pelkkä Kaspersky käynnistymään. Hp jutuista kyl itellä ei ole mitään hajua katos mitä toi TuneUppi sanoo niistä. Mahdollisimman vähän ohjelmia käynnistymään winin kanssa koska et aina kaikkia ohjelmia tarvi ja saat ne itse käynnistettyä.

5. Distrance

Distrance Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko varma että updeitit saa käynnistymään ? Ja mitä järkeä Daemon muka startissa päällä ? Sehän on virtuaaliaseman se ohjelma..pff

6. bchief

bchief Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no en tiedä mutta jos esim joku peli on virtuaali aseman kautta pelattavissa ja sitä pelaa paljon niin kannattaa se daemon tools olla päällä.

7. trpasauna

trpasauna Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tein Daemonin pikakuvakkeen työpöydälle ja poistin käynnistyksestä. Hyvin toimii.

8. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Voin jopa "perustella" miks noita muita ei tarvii.

Ahead Nero plaaplaa täysin turha, hidastaa vaan käynnistystä (alempana lisää)
    ARPowerMessage turha
    Ati cataclyst ei ne ajurit siinä ikonin mukana tule
    Daemon tools laittaa käyntiin kun tarvii
    DeviceManager MFC Applicaton kyllä ne laitteet muutenkin toimii
    DMAScheduler Sonyn softaa, ei tarvi bootissa käynnistyy
    ftutil2 DLL en keksi mitään järkevää tarkoitusta, pois
    HP update manager kattoo käsin updatet jos tarvii, turhaa boottiaikaa lisäämään
    HP boot optimizer turha=pois, hidastaa vielä lisää
    HP Imaging Monitor etköhän itse tiedä millon skanneri/kamera on kiinni ja milloin ei?
    loput hp:t turhaa, pois
    Internet download manager haha, lataako tuo koko internetin koneellesi vai? ( ;) ) Turhaa, pois.
    Java online update Tämänkään ei tarvi olla bootissa, ei java päivittäin päivity. Käsin sitten päivittää jos on jotain ongelmaa javan kanssa.
    LimeAlive Turhaa roinaa.
    Media center tray applet saa käyntiin käsin jos tarvii
    Nero home miks hitossa polttosoftan (tai jonkun sen komponentin) pitäs käynnistyy bootissa?
    PCDrProfiler turhaa, poispois

Loputkin heittäsin pois, mutta ei sinun minua tarvitse kuunnella. :) Itse en jaksa ootella että windows käynnistyy ½h.

Ugh, olen puhunut.

9. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Tästä aavistuksen eri mieltä, sillä on pöpöjä jotka leviävät päivittämättömän Javan kautta. Ainakin olisi hyvä päivittää sitten itse manuaalisesti uusimpaan, vaikkei ongelmia olisikaan.

Ja on hyvä muistaa poistaa ne vanhat versiot myös, automaattinen päivityskin jättää ne poistamatta, joten ne on huolehdittava itse.

10. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Niin no. Enemmän reikiä on windowssissa itsessään kun virtuaalikoneessa ajettavassa Javassa. ;)

11. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Kaikki mahdolliset reiät joille paikka on, kannattaa tukkia. Täälläkin varmaan olisi Hjt-osiossa vähemmän Vundo -tartuntoja jos Java olisi ollut päivitetty.

Jaa tämä sivu