Saan omalla koneella kopioitua c-partition uudelle kovalevylle partition-magicilla ja kopioitu partitio toimii oikein. Kaverilla on sama juttu edessä, eli haluaa vaihtaa uuden kovalevyn ja kopioida kaikki toiselle levylle. Työkaluna on bootti-CD, jolta löytyy dos-versio kyseisestä ohjelmasta. MIKSI kaverin koneessa kopioidussa windowsissa kaikki oletushakemistojen asematunnukset vaihtuu samaksi, jotka on ollut kopiointivaiheessa eli esim c:\ohjelmatiedostot muuttuu i:\ohjelmatiedostot? Kopioinnin jälkeen olen sammuttanut koneen ja vaihtanut kopioidun levyn käynnistys-asemaksi (masteriksi). Sama ongelma tulee myös Nortonin ghostilla. Ohjelmat ei sitten pelaa kun asematunnukset on pielessä. Minun omassa koneessa pqmagic pelaa ihan hyvin ja kopiointi onnistuu. CD on uusin Hiren-Boot-CD. Itsellä 2.5GHz intel, kaverilla 1.4GHz AMD.
Nimenomaan pelkästään kopioitu levy. Joskus huomasin sen, että jos kopioinnin jälkeen laittoi molemmat ensimmäisellä käynnistyksellä koneeseen, meni windowsit ja lähinnä swappitiedostot sekaisin. Niimpä otin siitä opikseni ja olen kopioinnin jälkeen käynnistänyt vain sillä kopioidulla levyllä.