Käsittämätön tyhmyys häiritsee

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi arcanix 30.07.2005.

1. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nyt oli pakko tulla päästään höyryjä tänne. Kuten otsikossa lukee, minua häiritsee ihmisten äärimmäinen tyhmyys. En tiedä kumpaa tämä asia enemmän tekee, naurattaa vai vihastuttaa. Minulla on pienehkö kokemus digikameroista ja kuvaamisesta, ainoa mikä minua rajoittaa on kunnollisen laitteiston puuttuminen, yritän selvitä ixus 700:lla siihen asti, että on resursseja järkkäriin. Mutta itse asiaa:

Tämän kesäisessä ruisrockissa oltiin päästy lauantain loppupuolelle ja kansa alkoi valumaan him:iä katsomaan. No me siinä kaverin kanssa seisoskeltiin sisäänkäynnin tuntumassa tuntumassa ja odoteltiin alkua. Kun soitto alkoi, olimme n. 200m päässä lavasta, ja edessämme oleva tyttö alkaa ottamaan kuvia kamerakännykällä(!). Kyseessä oli vielä puhelin, jossa on qcif resoluutio kuvissa (käsittääkseni 352x288) ja videossa 160x120. Siis kuka idiootti luulee saavansa minkäänlaisia kuvia tältä etäisyydeltä, kamerakännykällä ja pimeässä? Raivostuttavaa :p

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Se tässä kapitalistisessa maailmassa onkin hienoa ettei kaikkien tarvitse olla mitenkään älykkäitä, riittää että muutama prosentti pitää huolen lopuista ja keksii heille leipää ja sirkushuveja.
    Elitisteille jää ainainen päänsärky jonka muut aiheuttavat toimillaan =)

4. Uukoo

Uukoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikä se onnistuminen ole aina tärkeintä vaan se muisto.

Niinhän se oli ekan kerrankin kanssa, ei järin onnistunut, mutta muisto säilyy aina. :)

5. TeeKoo

TeeKoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kaikki ei todellaankan ole tekniikan neroja.

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Mikäs sen mukavampi iltapuhde, kun opettaa nätille tytölle kuvaamisen alkeita illalla teltassa... ja jos on tyhmäkin vielä, niin sitä helpomminhan sen puhuu ympäri.

Jaa tämä sivu