Mikä olisi hyvä kännykkä, (nokia tai sonyericsson) jossa on videokamera ,kamera ja bluetooth. hinta pitäisi olla jotain alle 170€.
Nokia 6021 on ainoa nokialainen joka sopii vaatimuksiisi. Puhelinkioski ainakin myy karvanverran yli 170 euroa...
Uskaltaisin väittää että kohtalaisia kuvia sillä saa...ryyppyreissuilla ihan jees. Kuvanlaatu on sama kuin esim. 3220,6020,7260...
Korjattakoon heti alkuunsa että kännykkä jossa hyvä kamera on yhtä todennäköistä tällä hetkellä kuin että etelänavalla olisi 30 astetta lämmintä tammikuussa. Kamerakänny kun kelpaa vain ja ainoastaan tilanne kuviin joita voi sitten kaverille lähettää.
Nokia 6230 tai sitten 6230i, hinnoissa ei ole hirveästi eroa. Sit tietenki Nokia 6600 jos symbian alustaista hakee.
6230i:tä ei ainakaan tuolla alle 170€ hinnalla saa, mutta jos on varaa ostaa n. 325€ maksava puhelin,on 6230i paras vaihtoehto. Siitä löytyy kaikki perusominaisuudet,1.3megapikselin kamera,MP3-soitin,n.60mt muistia,radio,tuplasti parempi videokuvaus kuin normaalisti ym ym...
Parasta vaihtoehtoa ei taida olla olemassakaan. Itse olen tottunut symbian S60 pohjaisiin puhelimiin, niin 6230i ei ainakaan minulle ole mieluisa. Näppärähän se on, mutta kun vilkaisee www.my-symbian.com sovelluksia, näkee ettei monipuolisuudessa ole S60:lle kilpailijaa (Jos ei commuja oteta lukuun).