mul on tällänen juttu, et kaikki mun valokuva tiedostot on kadonnu. mun kone kaatu jonkin aikaa sit. kun laitoin sen uudestaan päälle, se automaattisesti laitto tehdasasetukset takaisin ja samalla kaikki tiedostot hävis. valokuvat haluaisin takaisin. olisko mitään neuvoja ja mikä ohjelma olis hyvä palauttaa kuvat? oon nyt testannu pc inspectoria, se on todella hidas, puhutaan n. 2päivästä eikä se edes löydä niit kuvia. ja tietenki ilmais ohjelma ois tosi jees. (testasin yhtä demo versioita, se löys kaikki kuvat mut niit ei voinu tallentaa ilman et ostais sen, hinta oli 200us)
Koita vaikka softaa Active@ UNDELETE. Ja kai se on sanomattakin selvää, että jos käytät levyä (osiota), jolla ne tiedot on, niin mahdollisuudet niiden pelastamiseen huonontuvat hetki hetkeltä...
Vaikka joku ohjelma näyttäisi kuvat löytävänkin ei se välttämättä tarkoita sitä että kuvat tosiaan näkyisivät.Itselle kävi juuri niin kun joskus kadotin kuvat ja löysin ne useammallakin ohjelmalla niin ei ne sitten loppupeleissä kuitenkaan näkyneet enään.Jpegit löytyi ja kuvilla oli nimet tallessa mutta tuhoituneet ne silti oli.Kirjoituksille mitä olin myös hävittänyt kävi myös köpelösti vaikka nekin löytyivät.Kirjoitukset näyttivät suunilleen tältä:X#***#%¤!"!#(((//%%#