Apuva taasen... ;-) Mulla on kuvia cd-levyllä, mutta explorer ei suostu aukaisemaan niitä että sais lähetettyä esim sähköpostina...tulee vain kokoajan että sivua ei voi näyttää...Mut netistä kopioidut kuvat toimivat ettei mitään... Jossain asetuksissa vikaa vai missä?
koita avata esim paint:illa. koita kopioida muuta kuva kovalevylle ja katso toimiiko. sähköpostiin kuvat kannattaa pistää liitteenä.
Elikkäs miten?? No liitteenä aivan, mutta ei suostu aukaisemaan niitä, ku mulla on maili jippiissä ni tulee kokoajan että sivua ei voi näyttää...
käynnistä->suorita->mspaint sitten tiedosto valikosta avaa ja cd:ltä joku kuva. siis liitteen lisäsyskö ei toimi vai liitteen avaus?
voipi olla että jippiin sivustossa sattuu olemaan jotain häikkää tai tekevät jotain päivitystä. Odota ja koita myöhemmin uudestaan
Kumpikaan ei toimi... :-( Ei oo jippiissä vikaa ku ei avaa esim huuto.netissäkään... Joo sen kautta kävin kokeilemassa, mut ei toimi... Mix internetistä otetut ja tallennetut kuvat toimii niin ettei mitään..?? ei ymmärrä...
Nyt alkoi pelittämään...!!! En mä oikein tiä mitä tein... Mut sielt photoshopin kautta juuh... Kiitos agent!!!!