Joululahjavinkkejä 24 v naiselle?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi flightfly 17.11.2008.

  1. flightfly

    flightfly Member

    Liittynyt:
    16.11.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä peli voisi olla hyvä, jos tuo kauniimpi osapuoleni pitää Wiillä pelaamisesta. Omistaa jo Wii Fit:n. Tykkäsi myös pelata Zack & Wikiä. Onko jotain uusia ongelman ratkaisupelejä, mitä voisi joululahjaksi antaa?
     
  2.  
  3. flatout

    flatout Regular member

    Liittynyt:
    05.02.2006
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota Wii Fit:iä olisin heti kättelyssä kaupannut, mutta se teiltä jo löytyikiin :D

    Itse olen tykännyt pelata wiillä Super Paper Mariota, loistava idea toteuttaa vanha kaksiulotteinen peli puoliksi kolmiulotteiseksi... Pelissä on ollut ainakin minulle riittämiin haasteita ja pähkäiltävää perinteiseen super mario tyyliin. Peli toki on jo aika vanha, taitaapi olla wiin ensimmäisiä pelejä jopa, mutta hyvä peli silti.

    Myös yksi hyvä vaihtoehto wiille, on jokin rallipeli, jossa pääsee ajamaan wiin kapulaan tarkoitetulla ratilla, itse en ole päässyt kokeilemaan, mutta voisi olla hyväkin. On todella hienoa, että Nintendo jaksaa kehittää yhä vain uusia ohjaus tapoja...
     
  4. Jiza_85

    Jiza_85 Member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    osta sille manhunt2...nimensä mukaan sopii just hyvin naisille.
     
  5. onsekumma

    onsekumma Regular member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    405
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oma hallitukseni tykkää (ainakin välillä) rämpytellä guitar herolla. Eli siis siinä yksi vinkki. Ja kun hommaat rock bandin niin pääsette perustamaan bändin yhdessä. Jos on yhtään laulun lahjoja niin eikun täti mikin varteen :).

    Yhtään en osaa pelin tasosta sanoa, mutta miten olisi Family ski? Ainakin Nintendofin antaa pelille kohtuu hyvän arvosana. Teillä oleva tasopainolauta saisi muutakin käyttöä kun joogapöytänä olemisen.

    Ongelmanratkaisupeleistä tulee mieleen Boom blox, joka löytyy myös meiltä. Se peli ikävä kyllä jäi pölyttymään kirjahyllyyn varsin nopeasti. Eli hypetyksestä huolimatta ei jaksa kiinnostaa kovinkaan kauaa.
     
  6. joippi

    joippi Member

    Liittynyt:
    03.12.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mites ois tommonen peli, kuin Order Up! Siinä pääse tekemään safkaa ja hoitamaan omaa ravintolaa. Mietin, että pitäskö ostaa omalle tytöystävälle toi peli. Vois parin kuukauden sisällä omatkin pöperöt parantua :)
     
  7. Julma

    Julma Member

    Liittynyt:
    07.11.2002
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    FAMILY TRAINER
     

Jaa tämä sivu