Oletus salasana taitaa olla "tyhjä", eli siis ei mitään salasanaa.. (en kyllä oo ihan varma) Jos kuitenkin oot muuttanut sen ja unohtanu niin sit on huonompi juttu =)... Mikä nyt on siis tilanne, etkö pääse millään tunnuksilla windowssiin vai mitä..? Kerroppa tilantees vähän tarkemmin..
Pro:ssa pitää itse laittaa tuo salasan asennuksen aikana. Home:ssa on muistaakseni oletuksena järjestelmän valvoja tili jossa ei ole salasanaa eli tyhjä.
en ole tietääkseni vaihtanut salasanaa. tarkemmin se on windows xp professonal enkä tiiä sitä salasanaaa
no jos et oo koskaan mitään salasanaa laittanu/käyttäny, niin kokeile toimiiko jos jätät sen salasanan vaan tyhjäks.. jos ei toimi, niin sit oot todennäkösesti joskus siihen jonkun salasanan laittanu =P..
eihän noissa eri käyttäjä jutuissa oo mitään järkee... mulla ei oo, kun "Vieras" joka on koneen ihan oma juttu ja sitten "JaNNe" eli mun nimeni jolla kaikki menee sinne... eli kaikkki jotka menee mun koneelle saa järjestelmän valvojan oikat...jne... sehän on ihan hanurista jos windowsin käynnistyessä pitää vetää sinne joku käyttäjätunnus ja salasana =P
voit toki vaihtaa sen sun järjestelmänvalvojan salasanan http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html otat tuolta tiedostot joko boottaavaan cd:seen tai diskettiin ja vaihdat sen salasanan...