Eli etsisin jotain hyvää peliä jossa on kaksinpeli kampanja LANin kautta. Saa olla räiskintä tai strategia. Myöskään ei ole väliä onko ilmainen vai maksava.
No itse tykitän Serious Samii kaverin kaa secondii tietysti tai sitten Medival 2 total war vai miten kirjoitettiinkaa niin on hyvä strategia peli lanissa (En ole varma pystykö lanissa voi olla että sekoitan johonkin muuhun)
tää uus denied ops (tai jotain sinnepäin) sisältää kaksinpeli kamppanjan mutta kehuttu että olis aika kuraa. Vanhaan kunnon far kyyhyn kun laittaa päivityksen ja latailee co-op-modin niin pystyy pelaan kamppanjaa läpi.
Jos vanhempi matsku kelpaa ja saat vain jostain hommattua, niin wanha kunnon System Shock 2 on yksi kaikkien aikojen parhaita co-op pelejä.
jos uudempaa etsit ja koneen tehot sallivat niin rainbow six vegas on todellakin kokeilemisen arvoinen, itse pelannut kavereiden kanssa kampanjan läpi varmaan lähemmäs 10 kertaa, tosin xboxilla. halo 1 ja 2 myös ovat hyviä....niissä muistaakseni on LAN mahdollisuus koneella, näitäkin olen pelannut vain konsolilla ^^