Selailin jimm's pc-storen sivuja ja löysin tuollaisen 2gt DDR2 muistin hintaan 31€ 2GB DDR2 800Mhz, 240-pin, DIMM "Perusmuisti" joka kuitenkin aina jotain merkkimuistia (V-Data, Green, Elixir....). Huom! Ei PQI merkkistä! Hintahan on samalla tasolla kuin kalliit 1gt muistit, mutta voiko tuohon muistiin luottaa kun sieltä voi tulla näköjään minkä tahansa merkin muisteja :/ Onko kellaan kokemuksia tai mielipiteitä uskallanko ostaa tuollaisen muistin (ja vielä pitääkö muisteja olla kaksi, että ne toimivat vai voinko vetää yhdellä kammalla.?)
Kyllä uskon että nuo tuommoset toimivat... Kyllä yksi kampa pelittää, mutta suosittelisin kahta 1GB (tai saman tien kahta 2GB) kampaa jos, emo tukee dual-channelia.
Eiköhän nyt ihan toimivia muisteja oo. Takuu vaa vähän epäilyttää, vain vuosi. Kyllä ite ostaisin ihan laatumerkkiä. Tietoasemaltakin saa Kingstonia ~25.
MSI P6N-SLI-F-V2, S775, DDR2, ATX Tollanen emolevy mulla on tulossa tietoasemalta tukeeko se dual channelia? ja onko tuo msi aivan surkea merkki kun olen kuullut sellaista juttua?
Ite en ostaisi tuota "halpismuistia" koska pari euron lisäsatsauksella saisi laatukamaa, esim A-Dataa edit: typo
Siinähän se seisoo: Dual Channel -tuki Kyllä Tuo MSI on mielestäni aivan emojen eliittiä, toista ovat asrockit etc.
kiitti neuvoista ja mielipiteistä ei tuo yhden vuoden takuu tule olemaan ongelma kun en kellottele laitanpa muistin suoraan tilaukseen
Yleensä kaikki muistit ovat toimivia ja hyviä. Mutta kingstonissa on elinikäinen takuu joten se alkaa olemaan ylitse muiden . Itse olen aina ostanut halppis muisteja eikä mitään ongelmaa ole ollut.
800mhz mut onko niitä muitakin jutuja jotka merkkaa ? ja vielävoisiko joku sitten ehdottaa minulle kohtuu hintaista hyvää 2gt muistia?
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/991558?classid=3&groupid=107&subgroup=10703 Osta tuo, onpahan ainakin elinikäinen takuu.
Harmi että sanoit ton noin myöhään ostin nyt tuon halpis mallin euron halvemmalla, mutta vain 1 vuoden takuulla... Sieltä tuli toimiva A-datan kampa ilman jäähdytysripaa, ei muuta huonoa kuin lyhyt takuu