Jimm`s PC-Store "Jimm's Pro Gamer Crossfire"

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi tunturi12 15.11.2009.

1. tunturi12

tunturi12 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. tompa9

tompa9 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sanoisin että saat saman halvemmalla kun asaat osat itse. On se kyllä tehokas, mutta halvemmallakin saa.

4. Keymaster

Keymaster Guest

Kova mylly mutta hinta pomppaa vielä satasella kun käyttis lisätään. Hieman on myyntiextraa päällä koska kyllä tollasen tonniin hirttää jimmssinkin varastosta.

5. Zardoner

Zardoner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokosin samanlaisen kokoonpanon Jimmsillä halvimmilla mahdollisilla samoilla osilla niin hinnaksi tuli 1221.30e, tuohon kasaus päälle niin ollaan n. 100e päässä tuosta valmispaketista. Eli ei siinä liikaa ole ilmaa, toki ei voi tietää tarkkaan mikä emo tuossa paketissa jne., itse kasaamalla saman paketin saisi ainakin sitä mitä tarvitsee. Ja tosiaan jos itse kasaa niin helposti saa vielä sen Windows 7 mukaan samaan rahaan mitä toi valmispaketti maksaa.

6. Keymaster

Keymaster Guest

Emosta yleensä aloitetaan kun halutaan hintaa jäävän kotiin.
    Samalla piirisarjalla kuin merkkivehkeet saa kuitenkin hyvin riisuttuja "edullisia" vehkeitä.
    Ja pitää muistaa että koneen kasaaminen esim jimmssillä on työllistävä vaikutus. Palkkakustannus päälle yms.

Jaa tämä sivu