Jenkkisoitin ja R2 DVD:t

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi vanhayden 03.08.2006.

1. vanhayden

vanhayden Guest

Tietääkö joku, miten saan R2 dvd:t toimimaan jenkkisoittimessa? Pitääkö minun kopioida ne tyhjille DL dvd:lle ensin? vai onko jotain oikopolkua asiaan? :)

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Yksi vaihtoehto on ottaa leffasta varmuuskopio jolloin siitä voi tehdä/tulee region free mutta aika useissa tapauksissa myös soittimen saa region freeksi.Mikä soitin kyseessä?

4. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    kyllä joillekin dvd-soitin malleille löytyy netistä ohjeita joilla tehdä ne region vapaiksi. Eli haeppa Googlesta.
    Oma phillips meni kun painelin kaukosääätimestä ohjeiden mukaisesti jotain..menu, numerosarja tjsp...

Se että onnistuuko vaikka on ohjeet, ei ole 100 varmaa, tosin en ole kuullut että kukaan olis soitinta sekaisin saannut..mut kaippa sekin on mahdollista ;)

5. vanhayden

vanhayden Guest

Anteeks, kesti vähän vastailu. Siis kyseessä on Sonyn DVD Walkman D-VE7000S soitin. Harmittaa sinänsä, että mulla on noin sata hyvää leffaa hyllyssä, mutta nyt en toistaseks voi katsoa kuin kahta mitkä R1:nä ostin soittimen mukaan. :D

Olisin todella kiitollinen, jos joku löytäisi jostain ohjeet tuon unlockkaamiseen. Itse en löytänyt. :(

Jaa tämä sivu