1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Jelppiä älykellon valintaan

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Samjasa 12.07.2021.

  1. Samjasa

    Samjasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro

    Olen hommaamassa lahjaksi 16v tytölle älykelloa, hänellä on Samsungin A21 luuri, itse katselin tuota Huawein watch fit kelloa, hinta houkuttaisi mutta olen hieman skeptinen noiden Huawein ohjelmistojen suhteen, hinta haarukka olisi siinä max 130e +-.. itsellä ei ole kokemusta paljoakaan näistä mutta kertokaa mulle enemmän asiasta!

    Kiitos!
     
  2.  
  3. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    842
    Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
    Onko hakusessa siis nimenomaan älykello vai ns urheilukello jossa on äly-toimintoja kuten eri mittausantureita?
     
  4. Samjasa

    Samjasa Member

    Liittynyt:
    27.01.2011
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin, no sanotaan että enemmän älykelloon päin kait, lähinnä kellossa voisi olla äly-toimintoja, saisi liitettyä siis puhelimen ja kellon jotenkin jotta voisi saada ilmoitukset viesteistä tai puheluista, koska puhelinta ei tahdo tässä tapauksessa aina tajuta katsoa, ehkä gps nää mitä näitä nyt on, kellon kautta viesteihin vastaaminen tuskin on tarpeen.
     
  5. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Itsellä Polar Ignite. Ei huonoa sanottavaa ja kohtuullinen akkukesto.
     
  6. Jyk

    Jyk Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2019
    Viestejä:
    481
    Kiitokset:
    35
    Pisteet:
    38
    Polar Unite -urheilukello tai aktiivisuusrannekkeiden kohdalla hyvä vaihtoehto Honor Band 6.
     

Jaa tämä sivu