Eli toi jellybean on saatavilla jo leak firmwarena ja tulee todennäköisesti virallisesti 29.8. huhujen mukaan. Aktiivisille "modaajille" tuo leak versio voi olla kokeilemisen arvoinen. Itse asensin sen jo 25.8. ja on toiminut hyvin. En ala mitään täydellistä tutoriaalia tähän lataamaan sillä ne ketkä asentelevat muutenkin kaikkea osaavat kyllä englanninkielisistä ohjeista lukea ja käyttää googlea. Ohjeita ja vinkkejä sekä linkkejä löytyy xda-developers sivustolta. Muistakaa niitä selatessa että selaatte sitä intl version foorumia eikä noiden jenkkivarianttien osioita siellä sillä nämä eivät ole yhteensopivia erilaisen laitteiston takia. Yritän päivittää tänne kun ensimmäiset 4.1.1 firmwaret alkavat valua vaikkapa briteissä niin kärsimättömät pääsevät nauttimaan project butterista ennen virallisia suomipäivityksiä.
Itse päivitän SGS3 mallin vasta kuin toi päivitys tulee virallisesti saataville. En kehtaa asentaa epävirallista päivitystä 600 euron kännykkään.
Eipä noita leak firmiksiä suositella asennettavaksi mihinkään kapulaan, ellei sitten testi mielessä. Kannattaa sam mobilesta katsella kun toi jelly beani on virallisesti julkaistu jossain euroopan kolkassa niin ei tarvitse odotella että suomessakin tuon saa, kun tuppaa kaikessa aina viivettä olemaan
Ainoa riski noissa saattaa olla mahdollinen hard brick bugi joka on jo tässä vaiheessa poissuljettu vaihtoehto. Sgsii:n kanssa kun ics päivitykset vuotivat oli kernelissä bugi joka puhelinta recoveryn kauttta wipetettäessä se korruptoi jotain muistijuttuja ja puhelin hajosi fyysisesti. Itse asensin sen OTA update paketista recoveryn kautta enkä ole oikeastaan mitään bugeja havainnut, joskin jotkut raportoivat sähköpostin kanssa jostain bugeista tjsp. Ainakin paljon nopeampi kuin ICS versio.
http://www.mobiiliblogi.com/2012/09...-pian-galaxy-s-iiille-ja-galaxy-note-10-1lle/ Tulossa on. Malttakaa odottaa..