jeesii jeeeesii

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi colazo 19.10.2004.

  1. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla olis viel semmosta asiaa että miten mä voisin saada kreikkalaisia kanavia näkyviin. mulla siis on nyt toi nokia 260c boxi. viittisikö joku osaava mukava ihminen katsoa mitä mä siihen tarviin jonkun muun dikiboxin??? sateelliitin??? mitä??? ja jos vaan mahdollista niin ilman kanava maksuja. =) olis todella tärkeetä saada tietää koska mulla on vielä mahdollisuus vaihtaa toi boksikin. toivottavasti on joku tapa nähdä niitä kanavia. kiitos ja kumarrus
     
  2.  
  3. MrX83

    MrX83 Guest

    Hommatkaa hyvät ihmiset kunnon satelliittivehkeet niiden digipoksien sijasta, jos haluaa saada kanavia kunnolla näkymään.

    Lautanen katolle tai jonnekin ja Dreambox hyllyyn, niiden avulla se taivas aukeaa. Tosin Dreambox vaatii hieman totuttelua ja koneiden tuntemusta, mutta äkkiäkös tuohon oppii. Eipähän tarvitse ostella mitään sadan euron cammeja tai ohjelmointilaitteita.

    Täältä näkee kaikki satelliitit + kanavat jotka Suomesta käsin saa näkyviin: http://www.kingofsat.net/fi/satellites.php
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 19.10.2004
  4. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli siis mullahan nyt jo on toi laite. sulta jäi nyt kokonaan kertomatta että onko mahdollista nähdä kreikkalaisia kanavia nokian 260c tai nokian 260t :llä please jeesatkaa ku olis enään paripäivää aikaa vaihtaa laitetta.
     
  5. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mitä muuta, ku digiboxi sulla on ?

    Ja threadin otsikkoon [bold]_SAA_[/bold] panostaa hieman enemmän, kantsis säännöt lukee..
     
  6. dipoli

    dipoli Regular member

    Liittynyt:
    10.03.2003
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaapelikanavayhtiöstäsi en tiedä mitä se tarjoaa, mutta terrestriaali puolelta ei kreikkalaisia kanavia lähetetä.
     
  7. effer

    effer Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikuttaa siltä @ colazo, ettet tule pitkään tyytymään edes niihin kanavamääriin, jotka T-boxilla sast alas.

    Taitaisi olla aihetta kerralla siirtyä sat vastaanottoon, tai sitten hankit sat virittimen ja lätyn myöhemmin kun tulee hinku siihen suuntaan...eikös C boxin käytöstä mene joku maksu,joten olisko T boxi ja S boxi hyvä olla molemmat.

    Sitten vaan ihmettelet että mikäs se kaapeli olikaan?
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllähän tuolla kaapelissa (Riihimäki) on ainakin kaikenlaisia kanavia, mutta niitä ei saa millään löytämälläni kortti softalla.
    Ja antennin kautta ei tule kuin nämä vakiot eli ylen ja maikkarin kanavat ja 3 canalin kanavaa.
     
  9. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ehkä mä vaan tyydyn tohon 260c :hen vaikka joutuukin maksamaan noista lisäkanavista =( (tietääkö kukaan että voisikohan lähitulevaisuudessa tolla 260 c:llä kin näkymään canalit ilmatteeks) =) ja tohon kreikka ongelmaan joudun ilmeisesti ostamaan sen sateelliitti systeemin. tuleeko muuten kalliiks hankkia semmoset vehkeet ja sateelliitit??? entäs kun mä asun kerrostalossa??? voiko sen laittaa (satelliitin siis) parvekkeelle? kiitoksia aikasemmin neuvoville ciao
     

Jaa tämä sivu