Java ongelma!!??

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Zopran 28.10.2005.

1. Zopran

Zopran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli java JRE 5.0 versio, mutta pikku veljeni meni vissii poistamaan vahingossa siitä joitai tiedostoja tai jotai ku se ei enää toimint.. Poistin sen itse kokonaan(tai ainakin yritin) ja koitin ladata sitä uudestaan Javan sivuilta, mutta kone sanoo että mulla on jo se!! vaik en kyl löydä mistää sen tiedostoi. Joten latasin sit vanhan Java 4.2 version ja sain sen toimimaan jotenkin mutta Mozilla Firefoxin kanssa se ei toimi. IE:n kanssa toimii. Mitä tehdä et saan uuden Javan ja tai ees tän vanhan toimimaan Mozillalla????

2.  
  3. Shooter99

Shooter99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Todennäköisesti jre5.0 on poistunut mutta mielestäni microsoftilla ja sunilla "kun taas kerran yhteistyötä" rupesivat tekemään... on sellainen joku 7 mb:n java sovellus exploreriin myös mikä tulee service packien mukana... Veikkaisin että kyseinen java on jäänyt koneellesi vielä silti.

En ihan täysin varma ole mutta näin muistelisin...

4. Zopran

Zopran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oisko tietoo mist löytäis sit sen Javan??? Ei tiiä!!

5. Nortti

Nortti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Zopran

Zopran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mut ei kone anna asentaa sitä ku se mukamas on jo koneel. Mut en kyl ite löyä sitä mistää!! Mitä tehdä??

7. Shooter99

Shooter99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koita scannata rekisteri läpi vaikka tuolla regcleanerilla tai jollain vastaavalla että paljonko rekisteristä löytyy ylimääräisiä merkintöjä...

8. Zopran

Zopran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo tutkin sillä ja poistin kaikki mikä ees viittas sinnepäin, mut ei auta!! oon ettiny ja poistanu kaikki mikä viittaa javaan tai jre 5.0:an!! ei auta!! Mite saan sen toimii???

9. muuli59

muuli59 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli sori kun nostin aiheen??!!

kun mulla olis tuo täysin sama ongelma... olen yrittänyt jo: regcleanerilla ja ccleanerilla putsata rekisterii ja sitten sieltä windowsin lisää/poista sovellus jutusta poistaa sovellusta mutta sieltä poisto ei onnistu koska siinä lukee vain: java.... käytetty: harvoin. muuta siinä ei lue..
    uudelleen asennus päälle ei onnistu koska se valittaa että ''sinulla on jo tämä ohjelma'' kokeilin sitten poistaa ne kaikki java tiedostot niin ei siltikään auttanut... onko tähän ongelmaan jotain apua????!!!!

Jaa tämä sivu