Taitaa olla vääräs osios mut.. Elikkä tarviis apua ton Java ohjelman kans, uusin versio ladattu. Yhdelle sivulle mentäessä pitäisi tulla ylös eri valikoita muta näin ei vaan käy. Kokeilin työ paikankoneel ja siel toimis niinku pitikin. Olis kiva jos joku tietäis mistä hakee vikaa olen poistanu ja latanu uudestaan ja ropannu kaikkii asetuksii mut en ymmärrä enempää.. yritän kertoo enempi jos tarvii. : )
Toi kyllä toimii ,mut kokeile tätä www.sportpug.com siihen ylös pitäis tulla foorumi ja muit juttui mulla ei näitä tule..
Kiitos vastailust mut viel kymysys eli mistä laitan noi asetukset pääl.. jos viittit pikkasen opastaa
Se riippuu aivan selaimesta.. Firefoxissa "työkalut"->"asetukset"->"sivutoiminnot"->"salli javascript" ja siihen kohtaan väkänen, hienosäätöä voit tehdä painamalla "Lisäasetukset" nappia.
exploder6 on käytössä kokeilin noita juttuja mut ei mitään muutosta. vieläkö on hyvii ehdotuksii vai lyödäänkö jo hanskat naulaan..?
Norton Internet Security:ssä ainakin muistaakseni on ominaisuus joka estää osan noista scriptien ajamisista. En tiedä onko muissa turvaohjelmissa vastaavia ominaisuuksia.
http://www.phoenix360.com/help/norton-issue-resolve.html Web rules kohdassa neuvotaan miten saa yksittäisillä sivuilla toimimaan oikein noi scriptit.
Tä kone ei haluu toimii noil sivuil elikkä ei mitään muutosta aikasempaan.. yritys jatkukoon periksi ei anneta... eli hyvät ideat ovat enempiku tervetulleita.
jihaa nyt toimii ol jotenkin tullu viikonlopunaikana toimintaan ku olin pois... Kiitoksii vaa kaikille kovasti jotka jaksoi/viitti autella minua.