järkevin vs. halvin tv-ohjelmien tallennusratkaisu?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Baldacci 19.05.2010.

1. Baldacci

Baldacci Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps, elikkä olen ostamassa tv:n ja kannettavan tietokoneen. Ongelma nousi eteen kun piti löytää järkevä ja halpa tapa tallentaa tv-ohjelmia.
    Olen ajatellut ostaa Samsung 50" plasma-TV PS50C535XXE (Full HD, Digivirittimet DVB-T/C, 600Hz.)
    löytyy täältä
    Ajatuksia tästä?

Sitten pitäisi vielä saada tv-ohjelmia talteen. Tällä hetkellä taloudessa on kaapeliverkko, saattaa muuttua mistä suurin osa ongelmasta aiheutuukin.
    Olen miettinyt mm. seuraavia ratkaisuja:
    1) Tallentava digiboksi, jossa tarttis siis olla tuplaviritin. (mielestäni helppo mutta kallis ratkaisu)
    2) Tallentava multimediasoitin. (mahtaako edes toimia tällä tavalla?)
    3) Tietokoneeseen tv-kortti ja windows media centerillä tallentaa tarvittavat ohjelmat ja katselee sitten tv:stä myöhemmin. (onnistuuko tämäkään?)

kiitos.

2.  
  3. potchi

potchi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    antennitikun saa tietokoneeseen parilla kympillä. Antennin voit viritellä ite, asut sit minkä tahansa signaalin taloudessa.

4. Baldacci

Baldacci Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli ei tule ongelmia kun katson tv:stä tietokoneelle tallennettua ohjelmaa. tv:n reso 1080p ja koneen joku 720p. välissä hdmi-piuha? mites noi antennitikut, toimiiko nykyään? ite ostin pari vuotta sitten sellasen eikä hakenu mitään kanavia?

5. potchi

potchi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    antennista kiinni. tikun mukana tulevat on usein huonoja. mulla on itsetehty antenni jolla sain kanavat näkymään.

e: käytössäni Artec T14BR usb-tikku

Viimeksi muokattu: 22.05.2010

Jaa tämä sivu