Jeps, elikkä olen ostamassa tv:n ja kannettavan tietokoneen. Ongelma nousi eteen kun piti löytää järkevä ja halpa tapa tallentaa tv-ohjelmia. Olen ajatellut ostaa Samsung 50" plasma-TV PS50C535XXE (Full HD, Digivirittimet DVB-T/C, 600Hz.) löytyy täältä Ajatuksia tästä? Sitten pitäisi vielä saada tv-ohjelmia talteen. Tällä hetkellä taloudessa on kaapeliverkko, saattaa muuttua mistä suurin osa ongelmasta aiheutuukin. Olen miettinyt mm. seuraavia ratkaisuja: 1) Tallentava digiboksi, jossa tarttis siis olla tuplaviritin. (mielestäni helppo mutta kallis ratkaisu) 2) Tallentava multimediasoitin. (mahtaako edes toimia tällä tavalla?) 3) Tietokoneeseen tv-kortti ja windows media centerillä tallentaa tarvittavat ohjelmat ja katselee sitten tv:stä myöhemmin. (onnistuuko tämäkään?) kiitos.
antennitikun saa tietokoneeseen parilla kympillä. Antennin voit viritellä ite, asut sit minkä tahansa signaalin taloudessa.
eli ei tule ongelmia kun katson tv:stä tietokoneelle tallennettua ohjelmaa. tv:n reso 1080p ja koneen joku 720p. välissä hdmi-piuha? mites noi antennitikut, toimiiko nykyään? ite ostin pari vuotta sitten sellasen eikä hakenu mitään kanavia?
antennista kiinni. tikun mukana tulevat on usein huonoja. mulla on itsetehty antenni jolla sain kanavat näkymään. e: käytössäni Artec T14BR usb-tikku