Niin ongelma on tämännäköinen: Fps pomppii pahimillaan 60:ssa, kun pari kaveria hyppii ruudussa.. CZ, High-fps, normit 1.6 modelit.. Kaikilla sama juttu o.0 high-fps:llä vain ei tipu niin paljoa. Kolmissa savuissa kylläki on 100fps, mutta joku noissa modeleissa kusee. Varmaan 3-5:t eri ajurit kokeillut ja pelissä noita fps:ää nostavia komentoja. 3Dmark05:sta tuli 4700. Muut pelit pyörivät ihan valittamatta, mutta ei näköjään tälläinen vanha cs 1.6 meinaa pyöriä.. Monta monta monta huonompaakin konetta tiedän, jolla pyörii 100fps koko ajan( paitsi savuissa). Olisi todella mukavaa saada tämä mysterii ratkottua. kone: amd athlon xp 3200+ Asus a7v8x-la (kelut) Club 3d geforce 7600gt AGP 430w poweri etc..
Itellä pomppii FPS 30-100 ja 1.6 toimii moitteetta. Joten mikäs tämä ongelma on? Koneen specsit on... AMD Sempron 3200+ 1800mhz VIA/S3G Unichrome Pro IGP 512mt RAM 160gt HD
Pitäisi kyllä minun kokoonpanolla toimia ihan moitteetta 100fps. Tuttavalla sama prossu, geforce 6600gt ja hänellä kokoajan 100..
No kyllä todellakin pitäs toimia. Mulla on suunnilleen samanlainen kokoonpano ja fps 100. Mulla oli ennen sama juttu, vanhalla näyttiksellä(9600XT). Heti ku tuli pari jätkää ruutuun, ni fps tippu, hiiri ja näppis jääty. Koskaan en saanu selvitettyä asiaa, ostin vain suoraan uuden näyttiksen ja nyt toimii hyvin. Tapahtuuko mitään muuta, kun toi fps:n tippuminen? Et jäätyykö näppis tai hiiri tai jotain muuta? Ei sun koneessa mitään vikaa pitäs olla, toi cz nyt jotain kusee ja pahasti. Oliko ihan normi CZ modeleilla sama juttu? Ei noista High FPS konffeista ole kauheasti hyötyä ainakaan tässä tapauksessa, koska konees on hyvä. Jos kokeilet vanhoja modeleita? Tai viimesenä vaihtoehtona asennat pelin uudestaan.
Sun ongelma on ihan selvästi näytönohjain. Integroidulla näytönohjaimella ei oikein pelejä pelata. :>
Hei, siis cs on prossu peli ensinnäkin. Ja teillä pojilla pitäis kyl olla jo CPL conffit. Ja sitte kannattaa käydä hakee Clanbase.com 1.6 fixed models. Niin kyllä pitäis olla sitte kaikki hyvin.
Fps vain droppailee, ei muuta. Ei jäädy hiiri / näppis. Normi CZ modeleilla tippui fps vielä hieman enemmän. Vanha näytönohjaimeni on Geforce 5500 tjsp. Tällä pyöri cs high fps modeleilla 100fps ( paitsi savuissa / jos oli 5 tai enemmän ruudussa) Enkä usko, että konffeista johtuu. Olen kokeillut varmaan 10:t eri konffit Nyt kävin myös cpl konffit kokeilemassa. Olen myös kokeillut nuo models fixit. Sama fps droppailu vain jatkuu. Niin.. näytönohjaimen asetuksistakin olen kaiken kokeillut. nvoglnt.dll<-- tuokin kokeiltu.
Ei kyl ongelmaa ole, kun peli toimii moitteetta, ei lagita eikä mitään, kun pelaa, ettei ongelmaa ole.
Niin, ja tällä herralla 2.2GHz, eli ei pitäs fps tippua? Aivan, ei niin. Eikä ole väliä onko sulla CPL konffit vai omat. Niimpä, kaikki pitäs olla hyvin.
Viivat ovat melkeen niin suorina, kun voi. Nettini on "WDSL 512/512". Pingini on normaalisti +30 muiden pingeihin :/
Joo, okei. Pingisi tuntuu ainakin olevan aika kova. Nouseeko alin viiva ylöspäin kun fps tippuu? Vai nouseeko mikään viiva kun fps laskee?
Eipä tuossa viivassa mitään epätavallista ole, kun se fps tipahtaa. Esim.. Azteecissa fps:ni on 100, kun olen yksin ( tai kaksin ). Kolme kaveria ruudussani tiputtaa jo sitä fps sinne 80.. Missä mahtaa vikapiileä.
AGP:n varaama keskusmuisti 64 MB <--- tuo löytyi Evert home edition:sta.. Eikös sen voi vaihtaa jotenkin, vaikuttako se edes asiaan?.. Paketissa ainakin lukee, että vaatisi 128mb
No tuskin teillä on rautapuolesta kiinni, kun meikäläinen sai vanhalla koneella kiskottua paremmat FPS:t. Kokoonpano oli GeForce Ti4600, 512mt 400mhz keskusmuistia ja Athlon XP 3000+.