Onko PC:lle mitään hyvää jääkiekkopeliä jossa voisi ihan kunnolla "ajaa" ? Myös nettipeli olisi plussaa.
NHL09... nettipeli on ihan kurko. Varsinkin liigaa pelatessa . Lataa ja asenna hamachi koneelle. Sit kirjaudu vaikka lobbyyn nimeltä NHL09 Leaders08 ja salasana nhl. Sieltä saat neuvoja lisää.
Mites tos ny ku oon Hamachil ettiny sen NHL 09, tulee joku lista, mis on jotain NHL 09 servuja ilmeisesti. Ku tuplaklikkaan yhtä, tulee komentoikkuna ja kokoaja "pyyntö aikakatkaistiin". Mitä siin nyt pitäisi tehä? Jos vois henkilökohtasesti neuvoa, lisää makaay91@hotmail.com
Tuu hamachin lobbyyn NHL09 Leaders08 ja salasana nhl... eli paina keskimmäistä kohtaa oikeasta alareunasta "create or join network". Sinne asetat nuo sanat. Tuossa joku ohje jos et vieläkään äkkää http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4000000000000020&posting=22000000041563820
Koitan kysyä noilt et pelattasko, kaikki kysyy eka et "liigapeliä?" ja sit ku sanon et oon uus yms. nii vastaukseks tulee AINA et kysy tolt Jaskalta, se tietää paremmin..
No mulla on melkein 24h hamachi päällä, senkus tuut kysymään neuvoa. Helpompi sen kautta keskustella.