iTunes , podcastien lisääminen ?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Artzi00 09.01.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Artzi00

Artzi00 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oonko mä ihan kädetön vai onko tämä ohjelma ihan ahterista ?

Hommasin tällaisen Classicin ja hieno vekotinhan tämä on. Mahtuu paljon kamaa ja mukava käyttää. Mutta tuo iTunes...

Latasin tuolta Storesta noita ilmaisia podcasteja ja sykronoin ne Classiciin. Hienosti meni kuten musiikki ja valokuvatkin. Yritin sitten duunikoneelta lisätä muutamaa podcastia ja en millään saanut vaan lisättyä niitä sinne ilman että iTunes ja iPod sykronoituisivat. Eli kun minulla ei duunikoneella ole niitä podcasteja mitkä oli kotikoneelta podiin synkannut niin kaikki vanhat podcastit olisivat kadonneet. Poistin automaattisykronoinnin ja yritin hallita musiikkia ja videoita käsin, mutta en onnistunut.

No kotoa sitten halusin laittaa yhden videon Podiin. Automaattisynkronointi poissa ja hallinta käsin. Hyvin se video sinne meni mutta samalla hävisi podista kaikki musiikki ja siellä olleet podcastit. Podcastit olin jo iTunesista poistanut kun en niitä enää uudestaan ajatellut podiin joutuvani laittamaan.

Missähän tuli tehtyä väärin vai oliko väärin se että käytin iTunesia. Olisiko sille mitään hyviä vaihtoehtoja.

Kiitos vaan avusta jos joku tyhmää vaivautuu auttamaan !

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu