iTunes 7.0.2

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi JaskaJJ 23.11.2006.

1. JaskaJJ

JaskaJJ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olisin vain semmoista kysellyt, että miten saisin nuo kaikki huutomerkillä olevat kappaleet toimimaan kerralla, ettei tartte yksitellen painella niitä, että ne alkaisivat soimaan ([​IMG])?

Miksi iTunes pätkii minulla muuten välillä?

2.  
  3. JaskaJJ

JaskaJJ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei oikein onnistunut tuo kuvan laitto äsken [​IMG]

4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos iTunes pätkii niin kannattaa tarkistaa ohjauspaneelin kautta Quicktimen ääniasetukset. Myös kiintolevyn DMA kannattaa tarkistaa.
    http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/windows2.htm#t08

Siirsitkö mahdollisesti nuo kappaleet toiselle asemalle (ja mitä se tarkalleenottaen sanoo kun kappaletta tuplaklikkaa)?

5. JaskaJJ

JaskaJJ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä minun pitäisi tuolta Quicktimen ääniasetuksista tarkistaa? Toi DMA asia oli ihan niin kuin pitikin. En ole siirtänyt mitään, mutta olen laittanut iTunesiin suoraan winampilla tehdyn soittolistan.

Kun painan huutomerkillä merkittyä kappaletta siihen tulee "Kappaletta ei löydy. Haluatko etsiä sen?" sitten kun etsin sen Musiikit kansiostani työpöydältä niin se alkaa soimaan. Winampilla ei ole mitään ongelmia.

6. InSoMn91

InSoMn91 Guest

Kun olet laittanut soittolistan itunesiin, niin et saa vaihtaa kappaleiden nimiä, sijaintia yms. Muuten iTunes ei löydä sitä kappaletta.
    PS. iTunes on paska, pysy Winampissa :)

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  8. JJohnny3

JJohnny3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    iTunes oli muuten hyvä mut piti aina painaa piisi soimaa kun toine loppu nii lopetin sen käytön

Jaa tämä sivu