Mulla on ps2 joka on modattu. Hommasin sitten tossa polttava dvd. Latasin netistä pari leffaa, nou problem. Sitten yritin ottaa jonku oma aidon leffan ja varmuuskopioida sen, mut sit tulikin ilmi että mun ite ripatut leffat ei toimi mun ps2:ssa. Olen ottanu dvdshrinkillä kokonaan ja silleen myös että dvdshrinkillä extrat vex ja sitte dvd2onella sitten pakataan kaikki. Poltan ne nerolla samalla tavalla kuin poltan ne netistä otetut leffat, mutta jostain kumman syystä eivät halua ps2:ssa toimii. Normaali dvd soittimissa kyllä toimivat. Missä vikaa?
Kumpaa lättyä käytit olen lukenut ettei ps2:nen toistaisi kun -rw:tä onko huhujuttuja en tiedä mutta kannattaa kuitenkin kokeilla
Olen törmännyt samaan ja huomannut että ainakin minulla se on aihioista kiinni, toiset toimii kun taas toiset ei ! Parhaiten kokeilemistani on toiminut Datasafe 2x ja jotenkin Datawrite 2x white...
dvd-r. Kyllä ne muut on aininkin toiminnu näillä samoilla levyille =/ se ei vaan noita ite ripatuista niinku tykkää. Vaikka eihä siinä oo muuta loppuje lopuks ku nerolla video dvd ja video_ts tiedostoon ne tiedostot, samalla tavalla teen netistä otetuissa, ja ite ripatuil.