1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ite ripatut DVD:t ei näy ps2:lla

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi confma-1 16.09.2003.

1. confma-1

confma-1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ps2 joka on modattu. Hommasin sitten tossa polttava dvd.

Latasin netistä pari leffaa, nou problem.

Sitten yritin ottaa jonku oma aidon leffan ja varmuuskopioida sen, mut sit tulikin ilmi että mun ite ripatut leffat ei toimi mun ps2:ssa.

Olen ottanu dvdshrinkillä kokonaan ja silleen myös että dvdshrinkillä extrat vex ja sitte dvd2onella sitten pakataan kaikki.

Poltan ne nerolla samalla tavalla kuin poltan ne netistä otetut leffat, mutta jostain kumman syystä eivät halua ps2:ssa toimii.

Normaali dvd soittimissa kyllä toimivat.

Missä vikaa?

Viimeksi muokattu: 16.09.2003
  2.  
  3. Scuppe80

Scuppe80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos sulla on RW (uudelleen poltettava) media niin uskoisin että pleikka ei sen päälle ynmärrä

4. hörhö

hörhö Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    poltitko neron 6 versiolla video-dvd:ksi? mulla ainakin toimii niin r:t kuin rw:t jos ne on poltettu video-dvd:ksi, muttei muuten.

5. Taitsikka

Taitsikka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitään ongelmia ei ole noiden DVD-R tai DVD-RW -levyjen suhteen. Olet vaan nyt tehnyt jotain väärin. Toimii mainiosti ilman mitään Mod-piiriäkin...

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Minkäs merkkisiä levyjä käytät? Itte sain homman pelaamaan, kun otin Verbatimejä. Noita Datawrite "yellow" (vai minkä nimisii nykyään onkin) en saanut pyörimään kuin muutaman.
    Toisaalta toi pleikkarin laser saattaa tarvita puhdistamista / säätöä, kuulemma auttaa asiaan, kun ei cd-rw eikä dvd-rw:tä tunnista lainkaan.

7. Taitsikka

Taitsikka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Esim. Maxell DVD+RW

Jaa tämä sivu