ISOt eivät näy 2.71 SE-B'' -firmiksessä...?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi gt78 10.11.2006.

1. gt78

gt78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi. Ongelma: olen päivittänyt firmwareni 2.71 SE-b'':ksi.

Homebrew -ohjelmat pyörivät ihan kivasti (mm. C64-emu, Doom ja Quake sekä Xflash) mutta varmuuskopioidut pelit eivät pyöri millään.

Olen siirtänyt iso-tiedostot (eli varmuuskopiot) muistikortille (juureen) kansioon "ISO". Ne eivät kuitenkaan näy GAMES-valikossa muistikortin alta. Olen formatoinut kortin uudelleen, tehnyt uuden kansion, kopioinut uudelleen mutta ei vaan näy. Sanoo vaan "there are no games". Ihan outoa. Ja olen yrittänyt useita kertoja. ISO-tiedosto näkyy kansiossa Windowsissa mutta PSP ei löydä. Olen kokeillut kernelillä 1.5 ja 2.71, mutta tämänhän ei pitäisi isoihin vaikuttaa? Olen myös kokeillut sekä ISO että CSO tiedostomuotoja.

Osaisiko joku auttaa? Käytössä on ollut myös no-UMD vaihtoehto ja kokeiltu on UMD-levy asemassakin. Viimeisin ongelma on, että UMD:llä oleva alkuperäinen peli ei enää starttaa, vaan ilmoittaa PSP-ruudun jälkeen "the game could not be started" ja perään numerosarja.

Pitäisikö tässä nyt alkaa miettimään firmiksen konfiguraattorista löytyviä "flash game/..." -vaihtoehtoja? Niistä olisi kiva tietää jotain ensiksi eli apua tarvitaan!

Apuva!

2.  
  3. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Ei auta että sinulla on pelkästään iso tiedostot koneella. Sinulla pitää olla jokin ohjelma millä pyörittää noita kyseisiä tiedostoja. Esim. devhook jonka saa nykyään toimimaan 2.71 firmwarella.

4. teemu_h

teemu_h Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuossa 2.71 SE-B" firmiksessä ISOt todellakin toimii suoraan Games valikon kautta. Ei tarvita devhookkia eikä vastaavia. Toimivat minulla ongelmitta ja ilman umd-levyä koneessa. Alkuperäiseen ongelmaan voisin sanoa että asenna rescuen kautta vanhan 1.5 firmware takaisin ja laita tuo 2.71 SE-B uudelleen. Suosittelen tekemään sen ilman mitään installereita vaihe vaiheelta. Lopuksi vielä se "-päivitys.

Viimeksi muokattu: 11.11.2006
  5. gt78

gt78 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten ihan käytännössä tää 1.5 firmis asennetaan rescuen kautta? Onko tähän joku softa vai pitääkö ihan ite tehdä manuaalisesti? Asensin 2.71 SE-B'':n installerilla mutta nää on toiminu muillakin mainiosti eli jotenkin tuntuis siltä että pitäis toimia. No, jos ei niin sitte manuaalisesti.

6. teemu_h

teemu_h Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    http://www.dark-alex.org/ <-- Tuolta löytyy kaikki ohjelmat ja päivitykset. Kopioi 2.71 SE-B paketti, josta löytyy readme.txt jossa on ohjeet englanniksi. Siinä on myös siitä kerrottu, mitä pitää tehdä jotta saat laitettua takaisin original firmwaren rescue valikon kautta. Siinä pitää se RECOVERY ohjelma siirtää game valikkoon ja sen bootti rescue valikon kautta (pidä R-nappia pohjassa kun käynnistät psp:n) sen voi sitten käynnistää. Muistikortilla pitää olla myös tuo firmware mikä halutaan laittaa. Tässä tapauksessa tuo 1.50 firmwaren DATA.DXAR tiedosto tulee olla RECOVERY -kansiossa. PBP unpackerilla saa tuon DXAR tiedoston kun sen purkaa siitä 1.50 firmwaresta.

http://dl.qj.net/PSP-Firmware-1.50-File-(EBOOT)-North-America-PSP/pg/12/fid/163/catid/163 <-- tuolta saa alkuperäisen 1.50 firmwaren.

http://dl.qj.net/Firmware-2.71-PSP/pg/12/fid/8046/catid/163 <-- tuolta saa alkuperäisen 2.71 firmwaren.

http://dl.qj.net/PBP-Unpacker-v0.94-PSP-Tools-Utilities-(on-PC)/pg/12/fid/8808/catid/192 <-- purkaa firmwarepaketit. PBP Unpacker.

7. mapas

mapas Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain käsiini PSP:n jonka firmware on 2.0. Voiko sen noilla yllä olevilla ohjeilla (http://www.dark-alex.org/)päivittää suoraan 2.71 SE-B:ksi?

Vai miten asia on?

8. TearTox

TearTox Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sä voit päivittää sen ensin 2.71 firmwareen ja alentaa 1.5 ja sit päivittää 2.71SE-B'':ksi

9. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itsekkin voisin tuosta firmwaresta kysyä yhden asian. Eikö pelien pitäisi toimia ilman ums levyä? Minulla ainakin vaatii vielä levyn sisään.

10. TearTox

TearTox Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sun pitää käynnistää PSP painamalla samanaikaisesti vasenta olkanäppäintä(vai oikeata?) ja siten aukeaa rescue valikko, sieltä sun pitää laittaa no-umd mode päälle. Tol no-umd modil ei toimi ihan kaikki pelit kylläkään..

11. mapas

mapas Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyykö muistikortin olla aina PSP:ssä, jos tuo 2.71 SE-B on PSP:n asennettu?

Ja jos niin tällöinhän kaikissa käytettävissä muistikorteissa tulee olla nämä tarvittavat tiedostot?

12. wazaa

wazaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten mä alennan 2.71 -> 1.5???????????????

13. wazaa

wazaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs mä oon saanu fw 1.50 toimimaan enkä jaksais enään alkaa päivitteleen mitään vähään aikaan mä vaan haluaisin isot ja csot toimiin eli varmuuskopiot. elikkäs mä asensin devhookin 0.51:sen ja laitoin ISO kansioon muistikortin juureen sen pelin (.cso)! sit menin psp:ll game/muistikortti niin ei siel ookko se devhook ja joku blackshit mod se on vähä samanlainen kö devhook se tuli ton pelin mukana mut se on espanjalainen kait... ja siel on kans sellainen tyhjä tila siin ei oo tekstei tai mitn. kö sitä painaa niin tulee jokku 2 viivaa kuvaruudun keskel minkä välis pitäs olla tekstei mut siin ei oo mitn...outoo. mitä mun täytyy tehä?????
    mä yritin devhookil tehä jotn. mut epäonnistuin taas kerran niin elikkä mä menin devhookin menuun ja sit UMD select sit file emulation siel löysin sen pelin/cso tiedoston kilkkasin sitä niin mitä sitten ei se mennykkö takas pää menuun siis (devhookin menuun.
    PLZ aapuva!!!

14. wazaa

wazaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis mulla oliki devhook 0.52
    ja kerrotaanks jossaki et mitä kaikkee tol devhookil voi tehä???

Jaa tämä sivu