.ISO

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi *dawn* 08.02.2003.

1. *dawn*

*dawn* Guest

poltin .iso tiedoston nerolla cd:lle (image), ja kun yritän avata sitä cd:tä niin tulee ilmoitus:

levyä ei ole alustettu
    levyä ei voi lukea. se on ehkä vaurioitunut tai käyttää windowsille tuntematonta formaattia.

onko siis tämä poltettu .iso ollut vaurioitunut (netistä imutettu peli), vai missä on vika?

2.  
  3. LukeWader

LukeWader Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eihän sitä imagea polteta isona ,vaan valitse file. burn image.(jätä se "wizard" pois kokonaan), niin rupee pelittää

4. *dawn*

*dawn* Guest

mä siis nimen omaan poltin sen .iso tiedoston imagena...

5. Oreh

Oreh Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eka käynnistä NERO, sulje wizard, klikkaa file..burn image..sitte valitset sen tiedoston mukana olevan CUE filen ja sitte se polttaa aivan mainiosti :D

6. Oreh

Oreh Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  7. *dawn*

*dawn* Guest

"eka käynnistä NERO, sulje wizard, klikkaa file..burn image..sitte valitset sen tiedoston mukana olevan CUE filen ja sitte se polttaa aivan mainiosti :D"

aivan, juuri niin minä sen poltinkin ja se polttikin sen ihan mainiosti, avaamisessa se ongelma onkin... ainut on että siinä ei ollut mukana mitään cue filee... se ei ollut mikään bin file vaan ihan muodossa tiedosto.iso

ja edelleenkin kun yritä avata tuota poltettua image-cd:tä niin se ilmoittaa.

"levyä ei ole alustettu
    levyä ei voi lukea. se on ehkä vaurioitunut tai käyttää windowsille tuntematonta formaattia."

ja onpa se välillä imnoittanut myös että cd olisi tyhjä mutta on siinä silti ihan selvästi polttojälki...

8. ZargoX

ZargoX Guest

Mulla on ollu kanssa ongelmia .iso-tiedostojen kanssa, varsinkin netistä haettujen isojen kohdalla. kokeile käyttää demon toolsia tai muuta samanlaista ohjelmaa, sen avulla olen saanut .isot luettua.

9. *dawn*

*dawn* Guest

haa... menee entistä oudommaksi: nyt se alkuperäinen .iso tiedosto väittää olevansa nykyään winRAR-arkisto... jota kun klikkasee niin se avaa alcohol 120%... enkä mä mielestäni ole tehnyt sille tiedostolle mitään ihmeellistä... pari kertaa yrittänyt isobusterilla purkaa, ilman mainittavia tuloksia (siis sain aikaiseksi bin ja tao filen)...

ja tuosta demon toolsista: miten se toimii?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.02.2003

Jaa tämä sivu